شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت

احمدی: فتح‌الله زاده همیشه برای جامعه ورزش موجب فخر بوده/ دغدغه وزارت برای سرخابی‌ها بعد از خصوصی‌سازی بیشتر شده است

احمدی: فتح‌الله زاده همیشه برای جامعه ورزش موجب فخر بوده/ دغدغه وزارت برای سرخابی‌ها بعد از خصوصی‌سازی بیشتر شده است

مشاور و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان گفت: دغدغه وزارت ورزش و جوانان نسبت به قبل از خصوصی‌سازی نسبت به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیشتر شده است چون باید خواست مردم و سهامداران تامین شود و امیدواریم که در ادامه کار نیز شاهد موفقیت باشگاه استقلال و آقای فتح‌الله زاده باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اسماعیل احمدی مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید باشگاه استقلال اظهار داشت: آقای فتح‌الله زاده همیشه برای جامعه ورزش موجب فخر بوده و هستند. امیدواریم که این تغییرات بهترین‌ها را برای جامعه ورزش و باشگاه استقلال رقم بزند.

وی ادامه داد: حدود یک سال درخدمت آقای آجورلو بودیم و تلاش‌های زیادی برای باشگاه استقلال انجام دادند. یکی از علائم اخلاص این هست که وقتی پستی از ما گرفته می شود خوشحال باشیم و بتوانیم چوب امدادی را با استقبال به نفر بعدی بدهیم. خوشبختانه خانواده استقلال از انتصاب آقای فتح‌الله‌زاده خوشحال شدند.

دکتر احمدی خاطرنشان کرد: دغدغه وزارت ورزش و جوانان نسبت به قبل از خصوصی‌سازی نسبت به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیشتر شده است چون باید خواست مردم و سهامداران تامین شود و امیدواریم که در ادامه کار نیز شاهد موفقیت باشگاه استقلال و آقای فتح‌الله زاده باشیم.

انتهای پیام