شهر خبر

علیرضا بیرانوند، علامت سوال بزرگ برای دیدار ملوان و پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، علامت سوال بزرگ برای دیدار ملوان و پرسپولیس

پرسپولیس در شرایطی برای دیدار برابر ملوان آماده می شود که ابهاماتی در خصوص قفس توری سرخ ها در این دیدار برای تیم گل محمدی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که علیرضا بیرانوند در بازی اخیر پرسپولیس برابر مس رفسنجان حراست از دروازه سرخ ها را برعهده داشت برخی از اخبار رسیده در مورد وضعیت او از این حکایت دارد که مشکل مزمن کمردرد برای بیرانوند نگرانی هایی را برای کادر فنی تیم ملی ایجاد کرده است.

برخی اخبار تایید نشده از این حکایت دارد که با توجه به نیاز مبرم کارلوس کی روش به مرد شماره یک تیم ملی در گفتگویی تلویحا از بیرانوند خواسته است برای جلوگیری از بروز مشکلی برای تیم ملی در جام جهانی در هفته های پیش رو تا شروع بازی های تیم ملی در قطر از حضور در ترکیب پرسپولیس و همراهی سرخ ها خودداری کند تا با خیال راحت خود را برای حضور درون دروازه ایران در جام جهانی مهیا کند.

البته این درخواست کی روش هنوز به صورت رسمی اعلام نشده ولی به نظر می رسد این خواسته نمی تواند خواسته معقولی از سوی سرمربی تیم ملی برای کادر فنی پرسپولیس باشد. با این حال باید دید در نهایت در روزهای آینده خبر جدیدی در خصوص این موضوع به گوش می رسد یا نه.

انتهای پیام