شهر خبر

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از زندان اوین بازدید می‌کنند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: مقرر شد هیاتی برای بازدید از زندان اوین از سوی کمیسیون تعیین و اعزام شوند، البته پیش تر نیز کمیسیون امنیت ملی از این زندان بازدید داشته و بازدید جدید می‌تواند به تکمیل اطلاعات اعضای کمیسیون کمک کند.

عمویی ادامه داد: همچنین کمیسیون امنیت ملی در ادامه جلسه امروز طرح تشکیل حفاظت اطلاعات قوه قضائیه را مورد بررسی قرار داد و در بررسی ماده یک این طرح و پس از آنکه بند الف آن در جلسه گذشته به تصویب رسید بندهای ب و پ را مورد بررسی قرار داد و پس از استماع نظرات موافقین و مخالفین بندهای پیشنهادی به تصویب رسید.

وی افزود: براساس این بندها سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضائیه وظیفه پیشگیری و مقابله با برنامه‌های تطمیع، فشار و فریب علیه مقامات و کارکنان این قوه را برعهده خواهد داشت و همینطور موضوع مقابله با توطئه‌ها و فعالیت‌های خرابکاری در این قوه با هماهنگی وزارت اطلاعات توسط حفاظت اطلاعات قوه قضائیه صورت خواهد گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: رسیدگی به این طرح در کمیسیون ادامه خواهد داشت و بررسی ۵ ماده این طرح به چندین جلسه زمان نیاز دارد.

انتهای پیام