شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پاسپورت

پاسپورت هالک تقلبی را توقیف کنید!

پاسپورت هالک تقلبی را توقیف کنید!

سجاد غریبی این روزها قصد دارد دوباره مسابقه دهد.

سپهر ستاری: سجاد غریبی که چندی پیش فاجعه تاریخی مبارزه با ورزشکار قزاق را به راه انداخت این روزها دوباره سودای بازگشت به رینگ مسابقه را دارد و خبرهایی مبنی بر مبارزه دوباره او گوریل قزاق شنیده می‌شود. این یعنی هالک فتوشاپی پس از آن افتضاح قبلی هنوز بیخیال نشده و قصد ندارد میدان مبارزه ترک کند.

او که با انتشار تصاویر فتوشاپی به شهرت رسیده و لقب هالک را هم به خودش داده حتی اصول اولیه مبارزه را هم بلد نیست و این را در اولین مبارزه زندگی خود به همه ثابت کرد. پیش از آن مارتین فورد که شهرت زیادی دارد پس از دیدن سجاد غریبی از مبارزه با انصراف داد و حتی حاضر نشد مقابل این شخص قرار بگیرد. اتفاقی که باعث نشد غریبی بیخیال این مسابقات شود و به رفتارهای خود پایان دهد.

غریبی پس از آن آبروریزی سوژه رسانه‌های بین‌المللی شد و به آبروی ورزشکاران ایرانی که در میادین مختلف برای ایران افتخار آورده‌اند را هم ضربه زد. او حالا سودای بازگشت دارد و می‌خواهد دوباره به این کارهای عجیب خود ادامه دهد. مبارز قزاق هم پس از برد آسانی که مقابل او به دست آورد انگار دوباره پیشنهاد جدیدی داده و قصد دارد دوباره ورزشکار ایرانی را سوژه دنیا کند.

ای کاش یک نفر پاسپورت این هالک فتوشاپی را توقیف کند تا خطر او از سر ورزش ایران رفع شود. ورزشکاری که با چند عکس تقلبی به شهرت رسید ولی حتی به همین شهرت نصفه و نیمه هم قانع نیست و می‌خواهد به هر قیمتی شده به مبارزه ادامه دهد. او باید ابتدا تمرینات منظم خود را انجام دهد و پله پله پیشرفت کند چرا که هیچ قهرمانی یک شبه و در اینستاگرام متولد نمی‌شود.

258 258