شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#بسکتبال

بچیروویچ: دوباره بسکتبال ایران را به اوج می رسانیم

بچیروویچ: دوباره بسکتبال ایران را به اوج می رسانیم

بچیرویچ مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران ابراز امیدواری کرد که بسکتبال ایران دوباره به اوج برسد و با ابراز خرسندی از حضور بازیکنان خوب، تلاش و تمرکز تیم را موفقیت در پنجره های انتخابی جام جهانی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهمد بچیروویچ که به عنوان مدیر فنی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان فعالیت خود را با فدراسیون آغاز کرده است، با ابراز خرسندی از حضور مجدد در ایران گفت :خوشحالم که دوباره ایران هستم چرا که ده سال در این کشور خاطرات بسیار خوبی دارم و در این سال‌های گذشته هم با وجود دوری از ایران در کشور چین با حامد حدادی ، بهنام یخچالی و صمد نیکخواه بهرامی در خصوص بسکتبال ایران صحبت داشتم و از آنجایی که با تیم ملی بسکتبال سابقه همکاری دارم ، این تیم در قلب من جایی دارد .

مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت : همیشه حس خوبی به ایران داشتم و دوباره می خواهیم خاطرات خوبی را در یک کار تیمی برای بسکتبال ایران بسازیم.

بچیروویچ در ادامه گفت: نسل قبلی بسکتبال که تعدادی از آنها خداحافظی کردند و برخی از بازیکنان آن دوره که اکنون هم هستند افتخارات خوبی به ارمغان آوردند و امیدوارم جوانان خوبی را بتوانیم جایگزین کنیم و با استفاده ی خوب از جوانان، افتخارات قابل توجهی را به ارمغان آوریم.

مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مهم‌ترین هدفمان در مقطع کنونی پنجره های پنجم و ششم جام جهانی است و اعتقاد دارم با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم می توانیم در قالب برنامه ی خوب به موفقیت دست پیدا کنیم و برای تحقق این هدف، با تمرکز و اراده بالا ، تلاش مضاعف خواهیم داشت.

بچیروویچ در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در ادامه ی مسیر با همکاری و اتحاد رسانه ها، فدراسیون ، کمیته ملی المپیک و مردم دوباره بسکتبال قدرتمندی از ایران را می توانیم نشان دهیم و به اوج برگردیم.

وی در ارتباط با نحوه همکاری با سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران تصریح کرد: همکاری ما مدتی است آغاز شده و در همکاری کامل بایکدیگر قرار داریم و تمرکز مجموعه ی تیم موفقیت بسکتبال ایران آست.

بچیرویچ در بخش دیگری از سخنانش گفت: همکاری من در قالب توجه به رده های سنی پایه هم هست تا بتوانیم در فرایند بازیکن سازی، نسل جدیدی را معرفی کنیم.

انتهای پیام