شهر خبر

پنجره مهر؛

حضور گسترده مردم در تشییع شهدای امنیت در بیرم

حضور گسترده مردم در تشییع شهدای امنیت در بیرم

بیرم- مراسم وداع و تشییع ۲ شهید مدافع امنیت با حضور گسترده مردم در بیرم انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکرهای پاک ۲ نفر از شهدای مدافع امنیت و دفاع از انقلاب صبح یکشنبه با حضور گسترده مردم و مسؤلین بی رم و شهرهای منطقه تشییع و به خاک سپرده شدند.

پیکر شهدای امنیت شهیدان جنگجو و عرفانی نیا از بارگاه مطهر شهدای خوشنام شهر بی رم آغاز و تا گلزار شهدای این شهر تشییع شدند.

پیکر پاک طلبه شهید هادی عرفانی نیا در گلزار شهدای شهر بی رم و در جوار شهدای دوران دفاع مقدس به خاک سپرده شد.

همچنین پیکر سرگرد پاسدار نورالدین جنگجو برای تشییع وخاکسپاری به بالاده بی رم منتقل و در گلزار شهدای بالاده بی رم به خاک سپرده شد.

شهیدان مدافع امنیت سرگرد پاسدار نورالدین جنگجو و بسیجی طلبه احمدرضا عرفانی نیا سحرگاه جمعه بیست و دوم مهر با ۲ اغتشاشگر که مشغول شعار نویسی بودند درگیر شدند و به شهادت رسیدند.

این مدافعان امنیت هنگام رو به رو شدن با ۲ شعار نویس هنجارشکن، اقدام به تعقیب آنان کردند که با تیراندازی متهمان با اسلحه کمری، به شهادت رسیدند.

شهید مدافع امنیت سرگرد پاسدار نورالدین جنگجو متولد سال ۱۳۶۴ دارای ۲ فرزند پسر ۷ و ۲ ساله و شهید مدافع امنیت بسیجی طلبه احمدرضا عرفانی نیا متولد سال ۱۳۷۶، طلبه حوزه علمیه قم و حافظ کل قرآن کریم بود.

اهالی بی رم این دو شهید مدافع امنیت را از جوانان مؤمن و انقلابی شهر می‌دانستند که همواره یاور مردم بودند و همیشه به محرومان کمک می کرده‌اند.