شهر خبر

درویش ماندگار است؛

احتمالاتی در مورد جلسه هیات مدیره پرسپولیس/ کسی اخراج نمی‌شود!

احتمالاتی در مورد جلسه هیات مدیره پرسپولیس/ کسی اخراج نمی‌شود!

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قصد دارد آخرین وضعیت این باشگاه و همچنین وضعیت فنی تیم فوتبال سرخپوشان را در نشست امروز خود بررسی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس عصر امروز در حالی خارج از ساختمان باشگاه تشکیل جلسه می‌دهد که هیچ یک از اعضا اجازه صحبت با خبرنگاران را پیرامون اتفاقات این مجموعه ندارد. آنها در آخرین تصمیم خود و برای جلوگیری از حواشی احتمالی رضا درویش مدیرعامل باشگاه را به عنوان سخنگو انتخاب کردند تا او امور باشگاه را پیگیری کند.

همچنین یحیی گل محمدی نیز برای ارائه مباحث فنی خود و برنامه‌های جاری در آستانه تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل شروع اردوی تیم ملی ایران جهت حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ در این جلسه حضور خواهد داشت.

برگزاری نشست هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با توجه به حاشیه‌های چند هفته گذشته و برکناری ناگهانی مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال باعث مطرح شدن شایعاتی درباره تکرار این اتفاق در جمع مدیران سرخپوشان نیز شد.

این در حالی است که درویش هیچ قصدی برای استعفا ندارد و مشکلی هم با وزارت ورزش برای ادامه فعالیت در باشگاه ندارد. او که حمایت هیأت مدیره را نیز دارد تاکنون ۲۰ درصد از قرارداد اعضای تیم به همراه پاداش پیروزی‌های تیم را پرداخت کرده است تا هیچ مشکلی برای ادامه فعالیت نداشته باشد.

احتمالاتی در مورد جلسه هیات مدیره پرسپولیس/ کسی اخراج نمی‌شود!

همچنین مجموعه هیأت مدیره نیز از عملکرد فنی پرسپولیس که تا پایان هفته نهم با ۱۸ امتیاز در صدر جدول حضور دارد راضی هستند تا یحیی گل محمدی نیز هیچ فشار و خطری را برای جابجایی از نیمکت این تیم نداشته باشد.

از این رو جلسه امروز بی آنکه آخرین روز کاری اعضای حاضر در جلسه باشد برای پیگیری امور اجرایی و اداری برگزار می‌شود.