شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هندبال

افشین صادقی: هندبال ساده و راحت است/ با یک مربی بزرگ در تلاشیم که نتیجه بگیریم

افشین صادقی: هندبال ساده و راحت است/ با یک مربی بزرگ در تلاشیم که نتیجه بگیریم

افشین صادقی گفت: با یک مربی بزرگ در تلاشیم که نتیجه بگیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، افشین صادقی ملی پوش هندبال ایران در حاشیه آخرین روز از دور جدید اردوی تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز آخرین روز اولین مرحله اردوی ما بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی است. قبل از ترکیه با «وسلین» سرمربی تیم ملی کار کردیم و وی روی تاکتیک، تاکید دارد. شرایط تمرینی خوب است. بعد از دو بازی در سوپر لیگ به اردو آمدیم و همه چیز خوب است. در این مرحله اردوی خوبی داشتیم و کارها و تمرینات مد نظر وسلین را انجام دادیم. تمام نکات فنی را انجام دادیم و امیدوارم نتیجه خوبی در مسابقات جهانی بگیریم.

وی افزود: وسلین مربی آشنایی در جهان است و جزو ۱۰ مربی اول جهان است. به شخصه خوشحالم که وی در تیم ملی حضور دارد. در کنار او به هندبال من اضافه شده است. او در بازیکنان ایران عجله و استرس می بیند و می‌گوید باید خود را از این موضوع دور کنیم. من در این مدت تغییر زیادی داشتیم. جوانان هم نکات خوبی یاد گرفتند و رضایت دارند. امیدوارم روند حضور وسلین در ایران ادامه داشته باشد و از او استفاده کنیم.

صادقی در خصوص اینکه منظور وسلین از استرس و عجله در بازیکنان ایران چیست؟ توضیح داد: او می‌گوید اکثر بازیکنان ایران عطش گل زدن دارند در حالی که هندبال ساده و راحت است. هندبال رشته گروهی است و همه باید خوشحال شوند نه فقط فردی که گل می‌زند.

وی در پایان گفت: در کویت در تمام بازی‌ها شرکت کردم. در افت نسبی هستم. البته این شرایط با تمرین و ریکاوری درست می‌شود. وسلین تاکید دارد در لیگ و باشگاه، بدنسازی و تغذیه ما درست باشد و با بدن آماده بیاییم. با یک مربی بزرگ در تلاشیم تا نتیجه بگیریم و روند حضور ما در جهان ادامه داشته باشد. مسابقات جهانی سخت است و تیم‌ها از همه جهان در این رقابت‌ها حضور دارند. برای انتخابی المپیک ۴-۵ تیم از آسیا هستند و برای سهمیه جهانی می‌جنگند. ما هم می‌رویم که از نام ایران دفاع کنیم.

انتهای پیام