شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#وزارت ورزش#استقلال

واکنش وزارت ورزش به برکناری آجورلو و احتمال تغییرات در پرسپولیس

واکنش وزارت ورزش به برکناری آجورلو و احتمال تغییرات در پرسپولیس

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال واکنش نشان داد و آن را تصمیم هیات مدیره این باشگاه دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، در خصوص تغییر ناگهانی مدیرعامل باشگاه استقلال و اینکه آیا این تصمیم از وزارت ورزش گرفته شده است، گفت: هیات مدیره باشگاه صاحب امضا هستند و می‌توانید از آنها هم سئوال کنید.

وی درباره اینکه قرار است امروز جلسه‌ای هم در ارتباط با باشگاه پرسپولیس و احتمال تغییر رضا درویش مدیرعامل این باشگاه تشکیل بشود، تاکید کرد: اطلاعی ندارم.

معاون وزیر ورزش درباره حضورش در مراسم روز ملی پارالمپیک گفت: باعث افتخارم بود که در مراسم باشکوه روز پارالمپیک بودم. افراد معلول و جانباز سمبل ایمان، انگیزه و امید هستند بخصوص در حوزه ورزش که افتخارات فراوانی آفریده‌اند. در کشور ما شرایط برای جانبازان و معلولان و پارالمپیک ایجاد شده، کم نظیر است.

پولادگر در خصوص مشکلات صدور ویزا برای ورزشکاران ایران برای حضور در میادین بین المللی و اینکه این موضوع به خاطر عدم کفایت فدراسیون است یا مشکلات بین المللی، تصریح کرد: شما چه فکر می‌کنید؟ معمولاً قطعی اینترنت را بهانه می‌کنند. با فکس هم می‌شود این کار را کرد. فقط بحث کارشکنی نیست. همه می‌دانیم که دشمنان قسم خورده کشور و مردم در این شرایط خیلی وقیحانه و آشکار دارند مواضع خود را نشان می‌دهند. قبلاً این‌طور نبود. این نشان می‌دهد دشمن می‌خواهد در ورزش ورود کند و باید با هوشمندی جلوی این اتفاقات را گرفت. فقط مربوط به ویزا نیست. چند میزبانی ما را هدف گرفته‌اند تا از ما بگیرند. تلاش می‌کنیم این اتفاق رخ ندهد.

ادامه دارد…