شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#علیپور

علیپور پرسپولیس را محکوم کرد

علیپور پرسپولیس را محکوم کرد

کمیته وضعیت بازیکنان فوتبال آرای جدید خود را در خصوص چهار پرونده مطروحه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت علی قربانخانی از باشگاه پیکان تهران، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 560 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 34 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت عبداله ناصری از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 400 میلیون و 930 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 74 میلیون و 140 هزار و 274 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 499 میلیون و 70 هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت علی علیپور از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 9 میلیارد و 10 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 196 میلیون و 418 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 900 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت باشگاه سایپا از محمدرضا دیناروند، کمیته وضعیت دعوی باشگاه سایپا به طرفیت محمدرضا دیناروند مردود اعلام کرد.

*با توجه به شکایت حکیم حزباوی پور از باشگاه ویستا توربین، این باشگاه به پرداخت مبلغ 800 میلیون ریال بابت فصل اول و 470 میلیون ریال بابت غرامت فصل دوم به عنوان اصل خواسته و مبلغ 27 میلیون و 686 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می گردد و نسبت به مازاد خواسته قرار رد دعوی صادر می گردد.

انتهای پیام