شهر خبر

پیام کاظمی‌پور پس از کسب نخستین مدال طلای دو‌ومیدانی بانوان ایران در رقابت‌های آسیایی

پیام کاظمی‌پور پس از کسب نخستین مدال طلای دو‌ومیدانی بانوان ایران در رقابت‌های آسیایی

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی کسب مدال طلای فاطمه عیدیان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی کسب مدال طلای عیدیان در 400 متر با مانع رقابت های قهرمانی دوومیدانی نوجوانان آسیا را تبریک گفت و این افتخار آفرینی را نویدبخش روزهای پرافتخارتر برای دوومیدانی بانوان ایران عنوان کرد.

متن پیام مریم کاظمی پور در پی کسب مدال طلای فاطمه عیدیان در 400 متر با مانع رقابت های قهرمانی دوومیدانی نوجوانان آسیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یک روز پس از موفقیت تاریخی سیده الهام حسینی عزیز در رقابت‌های قهرمانی وزنه برداری آسیا، سرود ایران در پی مدال طلای فاطمه عیدیان در 400 متر با مانع رقابت های قهرمانی دوومیدانی نوجوانان آسیا طنین انداز شد تا خداوند را بابت ثبت اولین مدال طلای بانوان ایران در دوومیدانی آسیا، شکر کنیم.

موفقیت این دختر شایسته  دوومیدانی ایران در مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا ایران را برای نخستین بار در قاره آسیا در دوومیدانی بانوان به مدال طلا رساند و این درخشش و تاریخ سازی با رکوردشکنی ملی هم همراه بود که ارزش مدال را بیشتر نمایان می سازد.

این مدال در استمرار مسیر افتخارآفرینی های جامعه ورزش بانوان، دستاورد ارزشمند و قابل اعتنایی محسوب می شود و نوید بخش آینده ای روشن‌تر برای دوومیدانی بانوان ایران است تا جدی تر و بااراده تر از همیشه این رشته ورزشی مادر و پرمدال به حرکت خود برای پرورش نسل جدید این رشته برای مدال های با ارزش ادامه دهد.

این مدال طلا را که به واسطه اولین بودن در تاریخ ورزش ایران به ثبت رسید به قهرمان نوجوان عزیزم فاطمه عیدیان، مربیان این قهرمان، مسئولان فدراسیون، خانواده محترمش و جامعه وررش تبریک می گویم. امیدوارم ورزشکاران هموطن همچنان با سلامتی و سربلندی بدرخشند.

مریم کاظمی پور
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان

انتهای پیام