شهر خبر

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به استان‌های ساحلی جهت تکمیل تجهیزات اماکن آبی

اختصاص 200 میلیارد تومان به استان‌های ساحلی جهت تکمیل تجهیزات اماکن آبی

مهدی حیدری رییس فدراسیون نجات غریق وغواصی در جلسه مجمع انتخاباتی هیات استان اردبیل، از اختصاص 200 میلیارد تومان جهت تکمیل تجهیزات اماکن آبی به استانهای ساحلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدی حیدری رییس فدراسیون نجات غریق وغواصی، هیات استان اردبیل را جز 3 هیات برتر کشور برشمرد.

مهدی حیدری در جلسه مجمع انتخابات هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل گفت:هیات استان اردبیل جز ۳ هیات برتر کشور است که این امر نشان از مدیریت منسجم و عالی این هیات بود و امیدواریم که با ریاست جدید نیز این امر تداوم یابد.

حیدری در خصوص شبیه سازی عملیات کربلای ۴ از سوی هیات استان اردبیل در هفته دفاع مقدس اظهار داشت:ما همیشه مدیون خون شهدا هستیم و این کار یکی از بهترین اقداماتی بود که امسال از سوی هیات استان اردبیل انجام یافته است.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی مهمترین اقدامی که از طریق هیات های نجات غریق و غواصی استان‌ها پیگیر هستیم مسئله پیشگیری از غرق شدگی است تا شاهد غم خانواده ها نبوده و ناجی خوب باشیم و از حوادث پیشگیری کنیم.

حیدری اضافه کرد: با آموزش همگانی نجات غریق می‌توانیم شاهد کاهش حوادث غرق شدگی باشیم که این امر با آموزش معلمان ورزش تحقق می بابد که با تفاهم نامه ای که با آموزش و پرورش منعقد گردیده و آموزشهایی که به معلمان ورزش داده شده است توانستیم ۱۴ میلیون دانش‌آموز را در امر نجات غریق اموزش دهیم.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی در پایان اظهار داشت: با دستور مستقیم ریاست جمهوری ۲۰۰ میلیارد تومان به هیات نجات غریق و غواصی در جهت تکمیل تجهیزات اماکن آبی به استان‌های ساحلی اختصاص یافته تا دیگر شاهد حادثه غرق شدگی در استان‌های ساحلی نباشیم.

در ادامه رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان شایستگی ها وعملکرد و توانایی صادق میرزانژاد رییس پیشین هیات، جهت هماهنگی استانهای آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،زنجان و اردبیل بعنوان مسئول نجات غریق و غواصی شمالغرب کشور منصوب کرد.

انتهای پیام