شهر خبر

قطار لیگ برتر والیبال به ایستگاه چهارم رسید/ رقابت ۹ امتیازی‌ها برای صدرنشینی

قطار لیگ برتر والیبال به ایستگاه چهارم رسید/ رقابت 9 امتیازی‌ها برای صدرنشینی

هفته چهارم لیگ برتر والیبال روز یکشنبه 24 مهرماه با هفت دیدار پیگیری خواهد شد و دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان تهران که با سه برد و 9 امتیاز در رتبه اول و دوم جدول هستند، رقابت نزدیکی برای صدرنشینی در پایان هفته چهارم خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه 24 مهرماه با 7 دیدار در شهرهای سیرجان، اردکان، مریوان، گنبد، ارومیه، اصفهان و آمل بدون تماشاگر پیگیری می‌شود.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که با سه برد و 9 امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد، در نخستین مسابقه این هفته میزبان پاس گرگان خواهد بود. نماینده گرگان با دو برد و پنج امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و امیدوار است با شکست صدرنشین جایگاه خود را بهبود بخشد.

دو تیم فولاد سیرجان و پاس گرگان در هفته سوم فاتح میدان شدند و این هفته برای کسب یک برد دیگر به میدان می‌روند.

تیم پیکان تهران نیز که با سه برد و 9 امتیاز در جایگاه دوم جدول است، این هفته در مریوان میهمان راه‌یاب است. پیکانی‌ها در تلاش هستند که با شکست مریوان جایگاه دومی خود را تثبیت کنند، اما نیم نگاهی هم به بازی سیرجان خواهند داشت تا در صورت شکست فولاد بر جایگاه نخست جدول تکیه بزنند.

شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب در حال حاضر با یک برد و دو امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارند. البته دیدار هفته دوم این تیم به تعویق افتاده و یک بازی نسبت به پیکانی‌ها کمتر دارد.

سالن آیت‌الله خاتمی اردکان میزبان سومین دیدار هفته چهارم لیگ برتر مردان است و دو تیم ایفاسرام اردکان و هورسان رامسر از ساعت 16 در این سالن به مصاف یکدیگر می‌روند.

هورسان رامسر با دو برد و هفت امتیاز در رتبه سوم جدول است و ایفا سرام نیز با دو برد و چهار امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد، بنابر این برد در این مسابقه برای تیم میزبان اهمیت زیادی دارد زیرا صعود چند پله‌ای خواهد داشت.

تیم لبنیات هراز آمل که با دو برد و 6 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند، فردا یکشنبه با مس رفسنجان روبرو خواهند شد. مسی‌ها که در پایان هفته سوم صعود پنج‌پله‌ای در جدول تجربه کردند و با یک برد و سه امتیاز در رتبه نهم قرار گرفتند، امیدوارند با شکست میزبان خود دوباره صعود خوبی در جدول داشته باشند، اما شکست شاگردان بهروز عطایی در آمل کار آسانی برای نماینده سیرجان نخواهد بود.

گیتی پسند اصفهان (رتبه هشتم) و شهداب یزد (رتبه هفتم) دو تیم میان جدولی لیگ برتر مردان این هفته در سالن مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر دو تیم یک برد و سه امتیاز دارند و در هفته چهارم برای کسب دومین برد به میدان می‌روند.

شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی که در هفته سوم در بازی خانگی نخستین برد خود را به دست آورد، امیدوار است این هفته در بازی خارج از خانه شش یا هفت امتیازی شود و جایگاه خود را بهبود بخشد.

دو مسابقه دیگر این هفته جدال پایین جدولی‌ها و تیم‌های بدون برد محسوب می‌شود که هدف اولیه این بازی‌ها ارتقاء جایگاه خواهد بود. تیم شهرداری گنبد که در انتهای جدول قرار دارد به مصاف نیان الکترونیک خراسان تیم یازدهم جدول خواهد رفت.

در دیگر مسابقه این گروه از تیم‌ها نیز دو تیم شهرداری ارومیه (سیزدهم جدول) و سایپا تهران (دوازدهم جدول) در سالن غدیر ارومیه به مصاف هم می‌روند. تیم‌های بازنده این دو مسابقه حتما در رتبه‌های سیزدهم و چهاردهم جدول قرار خواهند گرفت.

برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

سیرجان، سالن امام علی (ع)، ساعت 16
فولاد سیرجان ایرانیان – پاس گرگان

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت 16
ایفاسرام اردکان – هورسان رامسر

مریوان، سالن زاگرس، ساعت 16
راه‌یاب ملل مریوان – پیکان تهران

گنبد، سالن المپیک، ساعت 16
شهرداری گنبد – نیان الکترونیک خراسان

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16
شهرداری ارومیه – سایپا تهران

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت 16
گیتی‌پسند اصفهان – شهداب یزد

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16
لبنیات هراز آمل – مس رفسنجان

انتهای پیام