شهرخبر

اجاره ۱۰۰ میلیونی لباس عروس برای یک شب / مزون‌ها جیب دامادان را خالی می‌کنند

اجاره ۱۰۰ میلیونی لباس عروس برای یک شب / مزون‌ها جیب دامادان را خالی می‌کنند

فرارو نوشت: بخش مهمی از مراسم ازدواج، درخشش لباس عروس و داماد است که نظر میهمانان را به خود جلب می‌کند. در این گزارش به بررسی نرخ لباس عروس و کت و شلوار داماد پرداخته شده است.

جشن عروسی مهم‌ترین و به یادماندنی‌ترین مراسم زندگی هر فردی است. جشنی که در آن عروس ستاره مجلس است و مانند الماس می‌درخشد. بخش مهمی از درخشش عروس در شب میهمانی بر می‌گردد به انتخاب لباس عروس. چند سالی است صنعت مد و فشن توسعه پیدا کرده است و شاهد مزون‌های تخصصی در این زمینه هستیم که از طراحی تا دوخت لباس عروس را بر عهده دارند.

شیوع ویروس کرونا تمامی مراسم‌ها را تحت شعاع قرار داد و بسیاری از عروس و دامادها منتظر برگزاری مراسم عروسی شدند. حالا با بازگشایی تالارهای پذیرایی به خصوص پس از ماه‌های محرم و صفر بازار عروسی‌ها را داغ کرد. فروشندگان و مزون‌های دوخت لباس عروس یکی ازصدها واحدهای صنفی بودند که در زمان تعطیلی تالارهای پذیرایی، خسارت زیادی را متحمل شدند. امروز وضعیت این واحدهای صنفی با دو سال گذشته کمی متفاوت شده است. از گرانی مواد اولیه جهت دوخت لباس عروس تا اجاره بهای واحدهای صنفی موضوعاتی است که علی رغم چرخش مجدد چرخ فعالیت این واحدها، گرانی را به خریداران این محصول تحمیل کرده است.

۲۱۷ ۲۵۶