شهر خبر

حضور مربی خارجی قطعی است؟

وساطت بی نتیجه برای بازگشت دستیار شمسایی به تیم ملی فوتسال

وساطت بی نتیجه برای بازگشت دستیار شمسایی به تیم ملی فوتسال

وساطت سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران برای بازگشت مصطفی نظری به کادر فنی این تیم پیش از مسابقات قهرمانی آسیا بی نتیجه ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در حالی در شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شرکت کرد که پیش از اعزام این تیم به کشور کویت، مصطفی نظری مربی دروازه بان های تیم ملی از کادر فنی خط خورد.

این اتفاق در پی اختلاف نظر بین شمسایی و دیگر مربیان تیم ملی با نظری رخ داد. به این ترتیب، تیم ایران با یک مربی کمتر در مسابقات شرکت کرد تا این موضوع فشارها را روی سینا پرکاس و سعید مومنی دو دروازه بان تیم ملی بیشتر کند.

نظری در حالی از تیم ملی خط خورد که حتی حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی ایران تلاش‌هایی را برای منصرف کردن وحید شمسایی انجام داد تا مقدمات بازگشت نظری را فراهم کند اما این تلاش‌ها بی نتیجه ماند.

شمس در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: من همان موقع با شهاب سفال منش مربی تیم ملی صحبت کردم تا واسطه بشوم و نظری به تیم ملی برگردد ولی وحید -شمس ایی- استقبال نکرد. البته برای حضور اصغر قهرمانی روی نیمکت به جای نظری اقدام کردند که گرفتن ویزای کویت یک ماه زمان می‌برد. اگر نظری در تیم ملی حضور داشت می‌توانست به دروازه بان ها هم کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی در آخرین مصاحبه خود گفته بود که درخواست جذب یک مربی خارجی را به کمیته فوتسال داده است و به نظر می‌رسد بازگشت نظری حتی باوجود بازگشت ایران از کویت و نایب قهرمانی در آسیا منتفی باشد.