شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#لوکس

رونمایی از 5 ساعت لوکس هوشمند دنیا+تصاویر

کدخبر: ۵۲۷۵۱۵
اقتصادنیوز: برند گارمین، از نسل جدید ساعت‌ های هوشمند خود که شامل پنج ساعت از سری تیتانیوم MARQ است، رونمایی کرد.
رونمایی از 5 ساعت لوکس هوشمند دنیا+تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از گجت نیوز، چند روز پیش، این شرکت آمریکایی نسل دوم ساعت‌ های هوشمند MARQ را معرفی کرد که از پنج محصول لوکس با قیمتی بین ۱۹۰۰ تا ۲۴۰۰ دلار تشکیل شده و علاقه‌مندان ساعت های هوشمند را به خود جذب کرده‌ است.

تصاویر | لوکس‌ترین ساعت‌های هوشمند دنیا

اول از همه، سری ساعت های نسل دوم MARQ از مواد درجه یک مانند کریستال یاقوت کبود، سرامیک و نایلون ژاکارد ساخته شده‌اند. شرکت گارمین همچنین از وجود موادی مانند تیتانیوم و چرم درون آنها خبر می‌دهد. این ساعت ها دارای بندهای متفاوت و جذابی هستند و همه آنها از تیتانیوم درجه ۵ ساخته شده‌اند که پنج برابر قوی‌تر و سخت‌تر از اکثر فولادهاست. بنابراین، در مقایسه با فولاد ضد زنگ، تیتانیوم سبک‌تر و مقاوم‌تر در برابر خراش عمل خواهد کرد.

علاوه‌براین، ساعت‌ های هوشمند گارمین با صفحه نمایش AMOLED عرضه شده‌اند. شرکت گارمین همچنین وعده دوام باتری تا ۱۶ روز را در این سری از ساعت های هوشمند جدید خود داده است.

 

تصاویر | لوکس‌ترین ساعت‌های هوشمند دنیا

برخلاف ساعت‌ های هوشمند قبلی، ساعت‌ های جدید شامل پشتیبانی از GNSS چند باند، GPS چند فرکانس و فناوری Garmin SatIQ هستند که می‌تواند دقت موقعیت‌یابی برتر را در هر محیطی و در عین حال بهینه‌سازی عمر باتری ارائه دهند.

تصاویر | لوکس‌ترین ساعت‌های هوشمند دنیا

تمامی ساعت‌ های هوشمند گارمین که بخشی از مجموعه MARQ محسوب می‌شوند، شامل مجموعه ویژگی‌های سلامت و تندرستی ۲۴ ساعته گارمین، از جمله مانیتور ضربان قلب، نظارت بر نرمال بودن تعداد تنفس، کنترل استرس و نظارت بر ساعت‌ خواب هستند. به‌علاوه، این سری از ساعت های هوشمند گارمین به زودی به قابلیت ارائه توصیه برای جلوگیری از خستگی ناشی از یک پرواز طولانی (Jet Lag Adviser) مجهز خواهند شد.