شهر خبر

همیشه در لیگ عادلانه رقابت کردیم/ مسابقات جهانی محک جدی برای تیم‌ ملی است

همیشه در لیگ عادلانه رقابت کردیم/ مسابقات جهانی محک جدی برای تیم‌ ملی است

سرمربی تیم تکواندو بانوان لوازم خانگی کن گفت: مسابقات جهانی محک جدی برای تیم‌ ملی خواهد بود.

ریحانه فولادی، سرمربی تیم تکواندو لوازم خانگی کن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره سطح کیفی مسابقات جام کوثر اظهار کرد: هفته نخست برگزار شد، مسابقات کمی فشرده است، تیم‌ ملی چند اعزام را پیش‌رو دارد و قبل آغاز این رقابتها نیز در تورنمنت لبنان حاضر بود‌. برای هفته نخست لیگ چهار بازیکن‌ را به خاطر حضور در بیروت در کنار خودمان نداشتیم و از نوجوان‌ترها بیشتر استفاده کردیم. البته با این شرایط و برنامه‌های تیم ملی به احتمال زیاد در دور رفت مسابقات از همین ارنج استفاده خواهیم کرد تا فشار را از روی ملی‌پوشان برداریم.

سرمربی تیم لوازم خانگی کن ادامه داد: خیلی خوشحالم که امسال اسپانسرهای قوی وارد لیگ زنان شدند و همین مسئله بار مالی را تا حدی از روی بازیکنان برداشته است که جای خوشحالی دارد. این اتفاق گویای این است که رشته تکواندو بیشتر از گذشته در حال دیده شدن است. ما هر سال تلاش کردیم از عنوان قهرمانی خودمان دفاع کنیم. امسال هم در سخت‌ترین گروه قرار داریم ولی همیشه عادلانه رقابت کردیم. در حال حاضر هم تلاش خواهیم کرد مجددا قهرمانی دوره قبل را تکرار کنیم.

فولادی در مورد مبلغ قراردادهای لیگ با توجه به حضور اسپانسرهای خوب گفت: میزان قراردادها در بخش زنان شناور است اما به نظرم برای بیشتر بچه‌‌ها رضایت بخش بوده که در لیگ بازی می‌کنند و هنوز هم جای بهتر شدن دارد.

مربی سابق تیم‌ ملی درباره ارزیابی خود از شرایط این روزهای تیم‌ ملی بیان کرد: خوشبختانه تمرینات در حال برگزاری است و اخیرا هم در مسابقات آسیایی نتایج خوبی به دست آمد اما حقیقت این است که محک جدی برای تیم‌ ملی مسابقات جهانی خواهد بود چون به هر شکل ما در آسیا همیشه روی سکو بودیم. تیم ملی دو رویداد حساس را پیش‌رو دارد و برای ملی پوشان آرزوی موفقیت دارم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام/