شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حقوق بازنشستگان
اقتصادی

بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | ما به التفاوت حقوق بازنشستگان

ما به التفاوت حقوق بازنشستگان واریز شد | جدیدترین جزئیات حقوق بازنشستگان

در سازمان تامین اجتماعی پنج ماه معوقه افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح را داریم که تلاش می‌کنیم این معوقات را از آبان ماه تا پایان اسفند پرداخت کنیم.

 ما به التفاوت حقوق بازنشستگان واریز شد | جدیدترین جزئیات حقوق بازنشستگان

اطلاعیه جدید درباره  حقوق بازنشستگان   سازمان تامین‌اجتماعی با رد شایعات مربوط به عدم اعمال افزایش  حقوق بازنشستگان  سایر سطوح اعلام کرد: طبق وعده مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، مستمری شهریور ماه بازنشستگان سایر سطوح با اعمال افزایش موضوع مصوبه شورای عالی کار محاسبه شده و پرداخت شد. در ادامه جزئیات بیشتر در مورد  حقوق بازنشستگان  را می توانید مطالعه کنید.

میرهاشم موسوی گفت: در سازمان تامین اجتماعی پنج ماه معوقه افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح را داریم که تلاش می‌کنیم این معوقات را از آبان ماه تا پایان اسفند پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: با تأکیدات ویژه رئیس‌جمهور و پیگیری معاون اول ریاست جمهوری، موانعی که برای افزایش حقوق سایر سطوح به ۳۸ درصد بعلاوه ۵۱۵ هزار تومان وجود داشت، براساس مصوبه وزرای عضو هیأت‌امنای تأمین‌اجتماعی برداشته شد و حقوق شهریور ماه این عزیزان را با اعمال افزایش ۳۸ درصد بعلاوه ۵۱۵ هزار تومان پرداخت کردیم.

موسوی خاطرنشان کرد: در مهرماه نیز حقوق بازنشستگان را به همین منوال و با اعمال افزایش پرداخت خواهیم کرد و پنج ماه معوقه افزایش حقوق بازنشستگان را هم داریم که برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنیم که ۵ ماه معوقه را از آبان ماه تا پایان اسفند پرداخت کنیم و معوقات بازنشستگان از آبان ماه همراه با حقوق این عزیزان پرداخت می‌شود.

منبع: ویکی گردی