شهر خبر

با اعلام خانه طراحان انقلاب اسلامی؛

دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) تغییر کرد/ رونمایی از طرح جدید

دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) تغییر کرد/ رونمایی از طرح جدید

خانه طراحان انقلاب اسلامی پس از اتفاقات و حواشی که نصب دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر در پی داشت، با انتشار متنی از تغییر این طرح از شامگاه بیست و یکم مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی اتفاقات و حواشی به وجود آمده پس از نصب جدیدترین دیوار نگاره میدان ولیعصر طی روزهای گذشته، خانه طراحان انقلاب اسلامی با انتشار متنی از تغییر این دیوار نگاره در شامگاه بیست و یکم مهرماه خبر داد.

در متن منتشر شده از سوی خانه طراحان انقلاب اسلامی آمده است: دیوارنگاره جدید میدان ولی عصر به افتخار همه مادران و زنان ایرانی که در راه میهن، از خود گذشتند تا زندگی جاودانه را برای ایران به ارمغان آورند تغییر یافت. ایران، این کهن بوم و بر، با همه اعتقادها، رنگ‌ها و فرهنگ‌های متفاوت فرزندانش به یمن همه‌ی شما بانوان ایر انی جاودانه خواهد ماند.

روابط عمومی خانه طراحان انقلاب اسلامی نیز پس از حواشی پیش آمده درباره دیوارنگاره جدید طی بیانیه‌ای واکنش خود نسبت به حواشی دیوارنگاره اخیر میدان ولیعصر (عج) را اعلام کرده بود: یکی از مهمترین اهداف ما در خانه طراحان انقلاب اسلامی حفظ یکپارچگی ایران عزیز، فارغ از رنگ‌ها، سلیقه‌ها و فرهنگ‌ها بوده است. تصویر حاضر دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) نیز بر آن بوده تا به پاسداشت مقام زن، تعدادی از زنان موفق سرزمین‌مان ایران را معرفی کند. برای این روزها که همه جا سخن درباره زنان است، همه باید سعه صدر خود را برای ایران بالا ببریم. ما در یک کشتی هستیم، چه بخواهیم چه نخواهیم.

نظر به اصلاح طرح فعلی دیوارنگاره، تا بازگشت مجدد این طرح، امشب (شامگاه پنجشنبه ۲۱ تیرماه) طرح جدید رونمایی می‌شود.

دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) تغییر کرد/ رونمایی از طرح جدید

بر اساس این گزارش تازه‌ترین دیوارنگاره میدان ولی عصر (عج) تهران با شعار «زنان سرزمین من ایران» و موضوعیت مفاخر زن ایرانی، صبح روز پنجشنبه بیست و یکم مهر ماه پیش روی شهروندان تهرانی قرار گرفت که این موضوع با حواشی و واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی روبه رو شد.