شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

واکنش جالب مدافع خارجی پرسپولیس؛ بهترین تیم ایران ما هستیم

واکنش جالب مدافع خارجی پرسپولیس؛ بهترین تیم ایران ما هستیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «تا الان ۹ بازی انجام دادیم و ۳ گل دریافت کردیم. عملکرد خوبی است ولی باز هم اشتباه داریم و باید نظم دفاعی را بیشتر کنیم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان گفت: «بعضی اوقات برد مهم است و تنها باید ۳ امتیاز را بدست آورد. به نظرم نیمه اول بازی خوبی بود ولی نیمه دوم حریف سعی داشت که بازنده مسابقه را به اتمام نرساند و به همین دلیل حمله کرد و پیش آمد و ما خیلی خوب دفاع کردیم. با این حال من خیلی از عملکردمان راضی نیستم. اصلا راضی نیستم و باید بیشتر تلاش کنیم زیرا بهترین تیم ایران هستیم. باید در ۲ نیمه بهترین فوتبال را به نمایش گذاریم. به همین خاطر من در حالت کلی از نمایشمان راضی نیستم. با این حال کسب ۳ امتیاز مهم بود که بدست آوردیم.»

مدافع پرسپولیس در خصوص خط تدافعی تیم پرسپولیس گفت: «تا الان ۹ بازی انجام دادیم و ۳ گل دریافت کردیم. عملکرد خوبی است ولی چطور باید بگویم، باز هم اشتباه داریم و باید اشتباهات را کم و نظم دفاعی را بیشتر کنیم.»

گولسیانی در خصوص قهرمان این فصل گفت: «من همیشه گفتم که سطح فوتبال ایران بسیار بالا است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد. همه تیم‌ها قدرت بالایی دارند و بسیار خوب رقابت می‌کنند. در این لیگ بازی ساده وجود ندارد.»

۲۵۱۲۵۴