شهر خبر
واکنش روزنامه رسانه ملی به پیوستن مجری سابقش به شبکه من‌وتو؛ خیلی وقت بود فعالیتی در صداوسیما نداشت

واکنش روزنامه رسانه ملی به پیوستن مجری سابقش به شبکه من‌وتو؛ خیلی وقت بود فعالیتی در صداوسیما نداشت

جام جم نوشت: احسان کرمی در سال‌های اخیر فعالیتی در صداوسیما نداشت و فعالیتش به حضور در پروژه‌های شبکه نمایش خانگی و تئاتر و صداپیشگی و خوانندگی به صورت محدود منحصر شده بود و گویا دیگر تصمیم گرفته است.

اعتمادآنلاین|

روزنامه وابسته به صداوسیما در گزارشی در واکنش به پیوستن مجری سابقش به شبکه من‌وتو اعلام کرد که احسان کرمی در سال‌‌های اخیر فعالیتی در صداوسیما نداشته است!

روزنامه جام جم نوشت: دو روز پیش شبکه ضدانقلاب «من‌وتو» از چهره‌ای جدید رونمایی کرد: احسان کرمی! این مجری، بازیگر، خواننده و صداپیشه که در سال‌های اخیر با اخذ تابعیت دوگانه عملا شهروند ایران محسوب نمی‌شد، در برابر دوربین‌های این شبکه قرار گرفت و  مدعی شد خودش هم تا یک هفته قبل نمی‌دانسته از اینجا سر درمی‌آورد.احسان کرمی ۴۲ساله، که زمانی در ایران و در فضای هنری و رسانه‌ای کشور فعالیت داشت و به مدد اعتبار صداوسیما، به شهرت رسیده بود در سال‌های اخیر بیشتر خارج از کشور به سر می‌برد و جذب شدن او در شبکه‌های ضدایرانی چندان عجیب نبود.

کرمی که کارش را در ایران با رادیو آغاز کرد و در ادامه در برنامه‌های تلویزیونی و اجرای برخی مراسم مانند جشنواره فیلم فجر حضور داشت، در سال‌های اخیر فعالیتی در صداوسیما نداشت و  فعالیتش به حضور در پروژه‌های شبکه نمایش خانگی و تئاتر و صداپیشگی و خوانندگی به صورت محدود منحصر شده بود و گویا دیگر تصمیم گرفته است، تمام و کمال در خدمت شبکه‌های معاند و ضدایرانی باشد. به ادعای خودش، ناراحتی از اتفاقات اخیر ایران باعث شده است به این شبکه بپیوندند اما در تصویرهایی که از حضور او منتشر شده است، اثری از ناراحتی و اندوه دیده نمی‌شود و او با خنده، مجریان شبکه را در آغوش می‌کشد البته سابقه این ناراحتی‌های دروغین او طولانی است به گونه‌ای که در دورانی که وی خود را  داغدار متروپل می‌دانست و پست‌های اندوهناک  و غم‌انگیز منتشر می‌کرد، به اتفاق برزو ارجمند رفیق شفیقش در عروسی ساسی مانکن، خواننده بدنام، حضور پیدا کرد و عکس‌های عجیب و غریبش منتشر شد.احسان کرمی در تلویزیون بهایی من وتو با این جملات رونمایی شد:  «...من هم برای این‌که همصدایی ام را با مردم! نشان دهم، چون اعتقاد دارم تلویزیون شما(من وتو) این بستر را فراهم کرده با افتخار اینجا هستم».