شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزش کشور

مناف هاشمی: باید به کرسی‌های بین‌المللی توجه کنیم/ می‌توان با وحدت اتفاقات خوبی را برای ورزش کشور رقم زد

مناف هاشمی: باید به کرسی‌های بین‌المللی توجه کنیم/ می‌توان با وحدت اتفاقات خوبی را برای ورزش کشور رقم زد

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: فصل بودجه نزدیک است که می‌توان با وحدت کارهای مشترکی انجام داد. ما می‌توانیم در دولت و مجلس زمینه‌ای را فراهم کنیم تا نتایج را در مسابقات پیش‌رو تغییر دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، مناف هاشمی دبیر کمیته ملی المپیک در جلسه مشترک روسای فدراسیونهای ورزشی با وزیر ورزش و جوانان گفت: وظیفه خودم می‌دانم از تیم هیات اجرایی قبلی کمیته ملی المپیک و شخص دکتر صالحی امیری تشکر کنم. از آقای خسروی وفا که بنده را لایق دانستند و همچنین اعضای هیات اجرایی فعلی که رای اعتماد به من دادند قدردانی می‌کنم و امیدوارم توفیق این را داشته باشم که بتوانم اقدامات موثری داشته باشم.

وی افزود: ما با منابع کم می‌توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم. با ۵ هزار میلیارد هم اقدامات عمرانی و هم در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی شاهد اتفاق‌های خوبی هستیم ولی در همه این سالها دولتمردان کمتر به بخش ورزش توجه داشتند. فصل بودجه نزدیک است که می‌توان با وحدت کارهای مشترکی انجام داد. ما می‌توانیم در دولت و مجلس زمینه‌ای را فراهم کنیم تا نتایج را در مسابقات پیش‌رو تغییر دهیم. جمعیت زیادی در ایران منتظر نتایج ما هستند. وقتی مقام معظم رهبری از این نتایج خرسند می‌شوند بی شک حاکمیت هم ابراز رضایت خواهد کرد.

هاشمی ادامه داد: تیم فعلی کمیته ملی المپیک در کنار حوزه قهرمانی وزارت ورزش جلسات کارشناسی در ستاد بازیها را دارد و حتما این جلسات با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد. فدراسیونها مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا بتواتیم منابع خود را با برنامه‌ریزی مناسب تقسیم کنیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پایان خاطر نشان کرد: ما باید جایگاه خودمان را در کرسی‌های بین المللی مورد توجه قرار بدهیم. همچنین منابع خودمان را کاملا هدفمند هزینه کنیم. امید ما این است در هانگژو نتایج‌مان را بهتر کنیم‌. با اعزام یک تیم کیفی سعی خواهیم کرد مدال‌های بیشتر و خوش رنگ‌تری را به دست بیاوریم. برای تحقق این هدف کارمان آسان نخواهد بود چون رقبا هم بیکار ننشستند و هم پای ما در تلاش هستند.

انتهای پیام/