شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سپاهان

گل‌محمدی در انتظار موفقیت همکار سابقش/ چالش فیروز با سپاهان

گل‌محمدی در انتظار موفقیت همکار سابقش/ چالش فیروز با سپاهان

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از امروز با برگزاری دیدارهای جالبی آغاز می‌شود تا شاهد تقابل‌های جذاب و تماشایی در دیدارهای این هفته باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ به جز دیدار پرسپولیس برابر مس رفسنجان امروز سه دیدار مهم در چارچوب رقابت های هفته نهم لیگ برتر فوتبال انجام می شود که در زیر این مسابقات را مرور می کنیم:

گل‌گهر سیرجان- نساجی مازندران 

گل‌محمدی در انتظار موفقیت همکار سابقش

امیر قلعه نویی و شاگردانش پس از پیروزی پرگل و روحیه بخش برابر نفت مسجدسلیمان و صدرنشینی به لطف تفاضل گل بهتر در مقایسه با پرسپولیس، حالا رقیب سرسختی به نام نساجی مازندران را پیش روی خود می ببینند تا در این دیدار شاهد رویارویی جالبی بین امیر قلعه نویی و حمید مطهری در راس کادر فنی این دو تیم باشیم. این در شرایطی است که قرمزهای قائمشهری پس از توقف خانگی برابر ذوب آهن اصفهان امیدوارند بتوانند در دیدار خارج از خانه خود موفق به کسب امتیاز شده و دست خالی بازنگردند. بدون شک کسب امتیاز در این مسابقه مهم توسط حمید مطهری و تیمش برابر صدرنشین دیگر تیم های بالای جدولی به خصوص پرسپولیس را خوشحال خواهد کرد.

صنعت نفت آبادان- سپاهان اصفهان

چالش ویژه فیروز کریمی با سپاهان

صنعت نفت در بازی هشتم خود در انزلی برابر ملوان هم شکست خورد تا مشخص شود فیروز کریمی هنوز نتوانسته مشکلات فنی عدیده زردهای آبادانی در مستطیل سبز را حل کند. آبادانی ها که با شکست برابر شاگردان مازیار زارع بدون امتیاز به آبادان بازگشته اند در هفته نهم در دیدار سخت و مهم باید برابر یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر در دوره بیست و دوم صف آرایی داشته باشند. حریف نهم آبادانی ها در فصل جاری سپاهانی است که هفته قبل در دیداری خانگی برابر پرسپولیس به میدان رفت و با ثبت تساوی بدون گل در آن بازی به کسب حداقل امتیاز از ال کلاسیکو اکتفا کند. سپاهان در تلاش است از تقابل با قعرنشین فعلی لیگ برتر خوشحال به اصفهان بازگردد.

فولاد خوزستان- پیکان تهران

سدی فولادی روبروی پیکان حسینی

تساوی پرحرف‌ و حدیث برابر شاگردان ساپینتو، آخرین نتیجه ای بود که جواد نکونام و مردان قرمزپوش اهوازی در لیگ به دست آوردند و حالا پس از تساوی یک- یک برابر استقلال، فولاد در خانه باید به مصاف مجتبی حسینی و شاگردانش برود. این در شرایطی است که پیکان در هفته هشتم برابر آلومینیوم به تساوی بدون گل رضایت داد تا بدین ترتیب با یک امتیاز دیدار خانگی را برابر تیم رحمتی به پایان برساند. فولادی ها که یک بازی کمتر در مقایسه با سایر تیم های لیگ برتری دارند در حال حاضر با 11 امتیاز رده هفتم را به خود اختصاص داده و آن سوی میدان خودروسازان با 9 امتیاز در پله یازدهم جدول ایستاده اند.

انتهای پیام/