شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دسته اول#خرم‌آباد#لیگ دسته اول#حواشی

از هو شدن یک مربی مطرح در لیگ دسته اول تا تشویق چادرملو در خرم‌آباد!

از هو شدن یک مربی مطرح در لیگ دسته اول تا تشویق چادرملو در خرم‌آباد!

تساوی تیم های خیبر خرم‌آباد و چادرملو اردکان با حواشی عجیبی همراه شد.

به گزارش مشرق، از سری رقابت‌های هفته هشتم  لیگ دسته اول امروز تیم‌های خیبر و چادرملو اردکان در ورزشگاه تختی شهر خرم‌آباد به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم با کسب یک امتیاز از این بازی خارج شوند.

این بازی البته با حواشی گوناگونی هم روبه‌رو شد. در حالیکه قرار بود این بازی بدون تماشاگر برگزار شود اما در اواسط نیمه دوم ناگهان حدود ۳۰۰ تماشاگر خرم‌آبادی وارد جایگاه تماشاگران شدند که این موضوع باعث شد تا ناظر بازی دستور به توقف این دیدار بدهد. محمدرضا پورهادی ناظر این بازی به مسئولان ورزشگاه تختی خرم‌آباد اعلام کرد که در صورتی که تماشاگران بیرون نروند اجازه برگزاری بازی را نخواهد داد که این موضوع باعث شد تا این هواداران از سکوها به بیرون هدایت شوند.

از دیگر اتفاقات عجیب و حاشیه‌ای این دیدار اعتراض تند بخشی از هواداران حاضر در ورزشگاه بود. این هواداران در شعارهایی علیه فراز کمالوند سرمربی خیبر سر دادند و حتی خواستار استعفای او از سرمربیگری تیم خود شدند. این تعداد هوادار در اعتراض به عملکرد تیم خیبر به تشویق تیم چادرملو اردکان پرداختند.

این اعتراض‌های تند در پایان بازی باعث شد تا درگیری‌های در کنار زمین رخ بدهد اما در نهایت با وساطت طرفین این درگیری‌ها به جاهای باریک کشیده نشد.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته نهم لیگ دسته اول به مصاف خلیج فارس ماهشهر می‌رود و چادر ملو اردکان هم از تیم ون‌پارس اصفهان پذیرایی خواهد کرد.