شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#والیبال

هفته سوم والیبال در اوج هیجان پی گیری شد

هفته سوم والیبال در اوج هیجان پی گیری شد

تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی در سومین هفته لیگ برتر والیبال مردان به نخستین برد خود دست یافت تا این تیم از بحران نتیجه نگرفتن خارج شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه بیستم مهرماه) با دیدارهای در شهرهای مختلف و بدون تماشاگر پیگیری  شد.

تیم والیبال شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در دومین مسابقه این هفته رقابت‌ها در سالن شاهدیه یزد میزبان شهرداری گنبد بود.

شاگردان محمدرضا تندروان در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 16، 26 بر 24 و 25 بر 20 حریف خود را شکست دادند تا به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند. نماینده گنبد نیز با پذیرش این شکست بدون برد و امتیاز در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر مردان باقی ماند.

محمدحسن خوشدل، بهروز جعفری، کیوان عابدزاده و اسماعیل رزقی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند. این دیدار که 85 دقیقه طول کشید، هیچ کارت زرد و قرمز نداشت.

سومین مسابقه این هفته در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل برگزار شد و تیم لبنیات هراز موفق به شکست گیتی‌پسند اصفهان شد.

نماینده اصفهان در ست سوم این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 17 و 25 بر 18 نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا دومین ناکامی فصل خود را تجربه کند.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات با این برد، دومین پیروزی خود را به دست آوردند و شش امتیازی شدند.

حسین پورکاشیان و مسعود یزدان‌پناه ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 118 دقیقه طول کشید.

ایفاسرام اردکان با پیروزی بر نیان الکترونیک خراسان به دومین برد خود در مسابقات لیگ برتر دست یافت. این تیم اردکانی در رقابتی که پنج ست ادامه یافت با نتیجه سه بر دو موفق به شکست حریف مشهدی خود شد.

در این دیدار ایفاسرام اردکان در ست‌‌های نخست و سوم با امتیاز مشابه 25 بر 23 بر حریف غلبه کرد. نیان الکترونیک هم در ست‌ دوم با نتیجه 25 بر 23 و در ست چهارم 25 بر 20 موفق به شکست اردکانی‌ها شد و نخستین امتیاز در این رقابت‌ها را به دست آورد.

اما در ست پنجم این ایفاسرام اردکان بود که با امتیاز 15 بر 12 و غلبه بر نیان الکترونیک مسابقه را به نفع خود به پایان رساند.

در این رقابت که به میزبانی نیان الکترونیک برگزار شد دو تیم به مدت دو ساعت و 26 دقیقه بازی کردند و محمدحسین شفقی ناظر فنی و احمد دامغانی‌نژاد ناظر داوری این مسابقه بودند.

در دیگر رقابت‌ها از هفته سوم لیگ برتر مردان مس رفسنجان به مصاف شهرداری ارومیه رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

مس رفسنجان میزبان این دیدار بود و با پیروزی بر حریف نخستین برد خود در مسابقات لیگ برتر را به دست آورد. این تیم در ست‌های اول و دوم با امتیازات 25 بر 13 و 25 بر 21 بر حریف پیروز شد اما در ست سوم 25 بر 16 نتیجه را به شهرداری ارومیه واگذار کرد. رفسنجانی‌ها در ست چهارم با نتیجه 25 بر 18 بازی را به پایان رساندند تا در نهایت با نتیجه سه بر یک پیروز این مسابقه باشند.