شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#رئیسی#انقلابی

دشمن چقدر خام است که فکر می‌کند در شهرهایی که کوچه کوچه آن به اسم شهید است به موفقیت می‌رسد | دشمن از روی کار آمدن دولت رئیسی وحشت کرده است

چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

سردار علی فدوی گفت: ننگ بر شما دشمنان باد که رسما دولت‌های شما و رسانه‌های شما که به مردم‌تان می‌گویید برای زمستان چوب جمع کنید و فضولات حیوانی به دلیل مشکل سوخت. دشمن در پی بصیرت مردم و روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی، وحشت کرده است اما مردم انقلابی ما، دشمن را با شکستی بزرگ مواجه خواهند کرد.

سردار فدوی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی فدوی که در مراسم پاسداشت سردار شهید حاج حسین همدانی با عنوان «حبیب حرم» در میدان امام حسین (ع) تهران سخن می‌گفت، با اشاره میلاد پیامبر اسلام، بیان کرد: تمام بندگان خدا می‌توانند بهترین باشند ولی شیطان قسم خورده است در پیشگاه خداوند که با جبهه حق در تمام روزها دشمنی و آن را وسوسه کند.خدا را شکر، خیل مردم بیشمار ایران و انقلاب اسلامی در درون کشور و خارج از آن به دنبال ندای امام خمینی آمدند و بیش از ۴۳ سال است که جبهه حق در برابر جبهه باطل پیروز می‌شود. دشمن برای چندمین بار درباره انقلاب اسلامی و مردم ایران اشتباه محاسباتی دارد. دشمنان همچنان در پی خباثت خود هستند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه جبهه انقلاب اسلامی در اوج قرار دارد، توضیح داد: ننگ بر شما دشمنان باد که رسما دولت‌های شما و رسانه‌های شما که به مردم‌تان می‌گویید برای زمستان چوب جمع کنید و فضولات حیوانی به دلیل مشکل سوخت. دشمن در پی بصیرت مردم و روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی، وحشت کرده است اما مردم انقلابی ما، دشمن را با شکستی بزرگ مواجه خواهند کرد. ننگ بر کسانی که به دنبال امریکا، صهیونیست‌ها و انگلیس هستند. دشمنان فقط زحمت ما را زیاد می‌کنند در حالی که پشتوانه بزرگ و بسیاری به اسم شهدا داریم. تک تک شهدا می‌توانند توطئه‌های بیشماری را از بین ببرند.

جانشین فرمانده سپاه در بخش دیگری از سخنانش گفت: شهید همدانی یکی از فرماندهان شهید لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) است. این لشکر بی‌نظیر است. تک تک فرماندهان شهیدش می‌توانستند دشمنان را منکوب کنند و کردند. همه دنیا فهمید شهید سلیمانی قدرتش از سلیمانی بیشتر شد. همه شهدای ما اینگونه هستند. شهید همدانی هم از این خیل بی‌شمار بود. خبیثان عالم، چه فکر کرده‌اند؟ آنها میلیون‌ها میلیون پول خرج کرده‌اند تا انقلاب اسلامی را زخمی کنند. ما با دادن ۲۰۰ هزار شهید برای فتح قله‌های بعدی ترسی نداریم. وقتی به خانه ما حمله کنند باکی نداریم که شهید بدهیم. ما در آیات قرآن باید بگردیم و تحقیق کنیم.۴۳ سال است که صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها با جبهه انقلاب اسلامی می‌جنگند و در برابر جبهه حق انقلاب اسلامی حتی یک پیروزی هم ندارند. آیا امکانات مادی ما از آنها بیشتر است؟ کمی فکر کنید در هیچ موضوع دنیایی، جبهه حق به اعداد قابل شمارش دست پیدا نکرده اما چرا نتیجه دشمنی آنها تفاوت دارد. خدا گفته است در دعوای حق و باطل، من طرفدار جبهه حزب خدا و حق هستم. کیفیت پیروزی هم در قرآن مشخص است. وقتی این روال برقرار است مردم بزرگ و رشید انقلاب اسلامی باید مواظبت کنند که هر روز در جبهه حق باشند؛ در این صورت همواره جبهه حق پیروز است.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه حزب شیطان پیروز نیست، تأکید کرد: مردم رشید ایران دلدادگان بیشماری در دنیا دارند و با اطمینان گفته‌اند که می‌خواهند در حزب خدا باشند و آماده‌اند برای بودن در حزب خدا و به خاطر جبهه حق اسلامی جان بدهند. همان طور روزی که حبیب بن مظاهر با تیغ محک خورد. ۴۳ سال است که مردم ما در برابر دشمنان با تیغ محک می‌خورند. خبیثان عالم تصور می‌کنند که توانسته‌اند جوانان ما را به واسطه شبکه‌های اجتماعی تحت تاثیر قرار دهند اما همین جوانان به دلیل اینکه انتقال نسلی شکل گرفت مانند جوانان در دهه ۶۰ با دشمن خواهند جنگید. در دهه ۹۰ هم بیش از هزاران کیلومتر دورتر با دشمن جنگیدند در حالی که در دهه ۶۰ دنیا به پیروزی‌های ما آگاه نشد.

سردار فدوی گفت: این جبهه حق انقلاب اسلامی بود که با فرماندهانی مانند شهید سلیمانی و همدانی رفتند و دشمنان را شکست دادند. هیهات که دشمن بتواند با ابزاری شیطانی جوانان ما را تحت تاثیر قرار دهد. دهه نودی‌های تحت امامت و رهبری امام حاضر ما آنچنان پرورش یافته‌اند که وقتی پای کار رفتند مردانه شکست را بر خیل عظیم دشمن و آنچه دشمن برای انقلاب اسلامی تدارک دیده بود تحمیل کردند و پیروز شدند. در یمن هم اینگونه است. دشمنان درآنجا هم خفت و خواری را برای خود به ارمغان آوردند چرا که کلمه حق انقلاب اسلامی در آنجا هم به صورت کلمه خدا است.

وی اظهار کرد: دشمنان چقدر خام هستند که فکر می‌کنند در شهرهایی که کوچه کوچه آن اسم شهید قرار دارد به موفقیت دست می‌یابند. حافظان امنیت در برابر گمراهان با ملاطفت ترین وجه ممکن اقدام می‌کنند و حاضرند زخمی و شهید شوند. اگر خشم جوانان انقلاب اسلامی به خروش بیاید، حتی اگر تمام نیروهای نظامی جهان هم به میدان بیایند، در برابر این جوانان انقلابی شکست خواهند خورد.