شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کادر فنی#تیم ملی#ثابت

مهلا مومن زاده: عجله‌ای برای برگشتن به تیم ملی ندارم/ تلاش می‌کنم خودم را به کادر فنی ثابت کنم

مهلا مومن زاده: عجله‌ای برای برگشتن به تیم ملی ندارم/ تلاش می‌کنم خودم را به کادر فنی ثابت کنم

مهلا مومن زاده گفت: با توجه به جراحی که انجام دادم عجله‌ای برای برگشتن به تیم ملی ندارم.

مهلا مومن زاده بازیکن تیم لوزام خانگی کن در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص آخرین وضعیت خود برای حضور در مسابقات جام کوثر« لیگ برتر تکواندو» بعد از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیتش، اظهار کرد:  سال ۱۴۰۰ دچار پارگی رباط صلیبی شدم و مهرماه همان سال زانویم را به تیغ جراحان سپردم تقریبا می‌توانم بگویم یک سال کامل از مسابقات و تمرین دور بودم. اما با بهتر شدن شرایط امسال میخواهم در لیگ بازی کنم و عضو تیم کن هستم امیدوارم بتوانم روز به روز روند بهتری داشته باشم و برای تیمم مثمر ثمر واقع شوم.

وی با اشاره به سطح کیفی لیگ توضیح داد: فکر میکنم مسابقات لیگ امسال در مقایسه با سال گذشته بهتر شده باشد. چون هم تعداد تیمها افزایش داشته و هم ملی پوشان در اکثر تیمها تقسیم شدند. تیم لوازم خانگی کن مانند ادوار گذشته به دنبال قهرمانی است ولی با وجود دیگر تیمها طبیعتا کارمان آسان نخواهد بود.

مدال آور جوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ منچستر درباره زمان حضورش در میادین بین اللملی نیز گفت: روز یکشنبه انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد و قطعا در این انتخابی شرکت خواهم کرد ولی با توجه به آسیب دیدگی و جراحی که اخیرا داشتم عجله‌ای برای بازگشت به تیم ملی ندارم. دوست دارم برگشتنم با قدرت باشد تا بتوانم باز برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

مهلا مومن زاده در پایان خاطر نشان کرد: من از کودکی با کادر فنی قبلی تیم ملی بودم. از زحمات مهرو کمرانی، خانم صفرپور و ریحانه فولادی ممنونم. کادر فنی فعلی فدراسیون هم جزو بهترین‌ها هستند حتما تلاش خواهم کرد خود را به آنها ثابت کنم.

انتهای پیام/