شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

بادامچیان: فتنه اخیر با کارگردانی دشمنان ایران شکل گرفت/ پسا فتنه نیاز به تدبیر برنامه و قاطعیت دارد

بادامچیان: فتنه اخیر با کارگردانی دشمنان ایران شکل گرفت/ پسا فتنه نیاز به تدبیر برنامه و قاطعیت دارد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تبریک شکست سخت مثلث آمریکایی، صهیونیستی، سعودی در فتنه اخیر به ملت هوشمند ایران و آزادی‌خواهان تاکید کرد: باید برای پسا فتنه تدبیر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، در پایان نشست شورای سیاسی این حزب گفت: فتنه اخیر سخت‌ترین فتنه از سال ۷۸ تاکنون بود و دشمنان اسلام و ایران دو سال کار کردند، همه عوامل و ایادی، نفوذی ها، گروهک های منافق، کمونیست، سلطنت طلب، ضدانقلاب و قومیت گرا را جمع کردند، وزیر خارجه سابق آمریکا به پایگاه منافقین سفر کرد، بایدن با بن سلمان دیدار داشت و از همه تجربیات گذشته استفاده کردند.

وی تصریح کرد: آنها تصور کردند با جامعه شناختی از مردم ایران، جنگ روانی، تجهیز همه رسانه های معاند، طراحی عملیات روانی و هماهنگ، تحریک های ملی‌گرایی و تجزیه‌طلبی اغتشاش و براندازی را در ایران دنبال می‌کنند و فکر می‌کردند با توجه به مشکلات اقتصادی به پیروزی سریع می‌رسند.

بادامچیان تاکید کرد: چنان این توهمات در ذهن سران فتنه اخیر شکل گرفته بود که بایدن در وبگاه کاخ سیاه به صراحت اعلام کرد که در کنار اغتشاشگران زن و مرد ایرانی ایستاده و اعتراف کرد که تجهیزات استثنایی را برای آنها فرستاده است.

وی ادامه داد: آنها انتظار داشتند تابستان داغ و آبان قرمز در ایران داشته باشند که تیرشان به سنگ خورد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان ‌اینکه این بار دشمنان اسلام و ایران کار را با درگذشت یک دختر جوان شروع کردند تا احساسات پاک مردم را جریحه دار کنند، گفت: طراحی فتنه اخیر بسیار زیرکانه، گسترده و با استفاده از همه پسمانده‌های گذشته و فریب خورده‌های فعلی بود اما در فاصله زمانی حدود ۱۵ روز به شکست انجامید.

وی در ادامه گفت: مسوولان با تدبیر با این فتنه روبرو شدند، ملت با پوزخند با آنها برخورد کرد و در دو راهپیمایی مخالفت مردمی خود را اعلام کرد، بازارها در برابر اغتشاش آنها کسب و کار خود را تعطیل نکردند، دانشگاه‌ها راه خود را رفتند، نیروهای انتظامی و امنیتی با بردباری و اقتدار  تحرکات آنها را مهار کردند و صداوسیما تحرکات رسانه‌های استکباری و جیره‌گیر آمریکا را شفاف برای ملت منعکس کرد.

وی با اشاره به اینکه رسانه های ضدانقلاب در ۲۵ روز اخیر بیش از ۱۷ هزار دروغ منتشر کردند گفت: تاکنون چنین تهاجم خبری سابقه نداشته است.

بادامچیان تصریح کرد: اکنون فتنه شکست خورده است و هر فردی در هر سطحی از اطلاع سیاسی متوجه شده که این فتنه با کارگردانی دشمنان اسلام و ایران مانند جنگ احزاب صدر اسلام علیه مدینه الرسول شکل گرفت و تحرکات در کشورهای اروپایی توسط منافقین و ضدانقلاب معدود بازتاب این شکست سنگین استکبار است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با تقدیر و تشکر از همه مسوولان و نیروهای حافظ نظم و امنیت کشور گفت: باید قدردان نعمت ولایت امام خامنه ای و شهدای مدافع امنیت باشیم.

بادامچیان در ادامه با بیان اینکه پس از شکست فتنه، پسا فتنه نیاز به تدبیر، برنامه و قاطعیت دارد، اظهار داشت: در پسا فتنه، عملیات ایذایی، انفجاری، تروریستی، جنگ شدید روانی و تخریب های توسط افراد نفوذی و سرخورده از احتمالات است که باید برای هرکدام آمادگی لازم پدید آید.

بادامچیان از دولت محترم خواست که مشکلات معیشتی مردم که زمینه ساز فعالیت فتنه گران است با جایگزینی مدیران اقتصادی فعال و سیاست های صحیح چاره سازد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با تبریک هفته وحدت و میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع)، بر ضرورت وحدت بین همه مسلمانان از هر عقیده، مذهب و سلیقه را در برابر دشمنان اسلام‌ تاکید کرد.

وی گفت: امروز جهان اسلام و همه آزادیخواهان جهان بایستی با هم همراهی و یگانگی داشته باشند، زیرا فتنه ها و آشوب ها در سراسر جهان افزایش یافته است و چاره اندیشی ها باید بر مبنای تدبیر در مهار فتنه‌ها و آمادگی هوشمندانه در پسا فتنه که ضرورت روز است شکل گرفته و اجرا شود.

بادامچیان همچنین اظهار داشت: برای آنان که در فتنه دچار خطای تحلیلی و اشتباه در تشخیص امور شده و بنزین به آتش دشمن ریخته اند،  پسا فتنه زمان مناسبی است که جبران کنند.

وی در پایان گفت: آنان که عوامل نفوذی و کارگزار این فتنه بوده و مباشر در خون های ریخته شده و تخریب اموال عمومی مردم شده اند باید با قاطعیت مجازات شوند.

انتهای پیام/