شهر خبر

در بیانیه‌ای؛

مجمع نمایندگان خوزستان ازبصیرت انقلابی مردم این استان تقدیر کردند

مجمع نمایندگان خوزستان ازبصیرت انقلابی مردم این استان تقدیر کردند

مجمع نمایندگان استان خوزستان در بیانیه‌ای از مردم انقلابی و ولایت مدار استان خوزستان که در اغتشاشات اخیر، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند، تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع نمایندگان استان خوزستان در بیانیه‌ای از مردم انقلابی و ولایت مدار استان خوزستان که در اغتشاشات اخیر، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند، تقدیر و تشکر کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

یک بار دیگر مردم غیور انقلابی و ولایت مدار استان خوزستان در امتحان فتنه و آشوب و ناامنی‌های دشمن ساخته، سربلند بیرون آمدند و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کردند.

مردم شریف استان خوزستان با بصیرت انقلابی، علیرغم تمام سختی‌ها و درد و رنج‌هایی که دارند، هیچ گاه امیدشان به کارآمدی و توانایی و ظرفیت‌های انقلاب شأن را از دست نداده اند و تاکنون غول نسخه‌های شفابخشی که در خارج از مرزها پیچیده می‌شود را نخورده اند و نخواهند خورد.

مقوله حجاب به شکل انحصاری نزد مردم این استان قرن هاست در اعماق باورهای دینی و فرهنگی آنان ریشه دوانده و رکن رکین هویت زمان و دختران این استان به حساب می‌آید.

نه چکمه و چماق رضاخانی توانست چهارقد را از سر زنان بردارد و نه امواج و بادهای پاییزی مسموم این روزها توانست سرسبزی و عفاف دختران ما را زرد و آلوده نماید. چشم و گوش و دل مردم این استان همیشه به قامت رعنا و استوار مقام عظمای ولایت دوخته شده است و فرمایشات معظم له را فصل خطاب می‌دانند.

مجمع نمایندگان استان خوزستان ضمن تشکر از یکایک مردم نجیب استان، بابت بصیرت و درک انقلابی شما سر تعظیم فرود آورده از خداوند متعال می‌خواهیم ما را خدمتگزارانی لایق برای این مردم قرار دهد.

در آخر ما و شما بر این عقیده و ایمان هستیم که:

گیرم که شب تار و بیم موج و گردابی چنین هایل / ‏‬ ما را چه باک از این، که فرزند زهرا قبطان این کشتی است