شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#محیط زیست#مجلس#نماینده مردم

نوروزی در تذکر شفاهی:

محیط زیست فشل است/ اکثریت کارمندان در قدرت خرید مشکل دارند

محیط زیست فشل است/ اکثریت کارمندان در قدرت خرید مشکل دارند

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: محیط زیست فشل است و دارد به قهقرا می‌رود چراکه جنگل‌های هیرکانی در حال نابودی هستند و این سازمان در خواب غفلت است.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه شنبه ۱۹ مهر) در صحن علنی مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور! محیط زیست فشل است و دارد به قهقرا می‌رود، جنگل‌های هیرکانی و سرخدار در حال نابودی هستند و محیط زیست در خواب غفلت به سر می‌برد.

وی تاکید کرد: حفظ جنگل‌ها برای ما اولویت دارد اما علیرغم حفر مفرط چاه هیچ حرکتی از سوی محیط زیست، وزیر کشور و وزیر نیرو صورت نگرفته است.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: چرا سکوت کرده اید؟ ۴ سال پیش با برداشت آب از این منطقه مخالفت شد و حجت الاسلام رئیسی زمانی که رئیس قوه قضائیه بود گفت انتقال آب برای همیشه از این منطقه منتفی است اما در حال حاضر عده‌ای در حال حفر چاه هستند. تقاضا دارم جلوی این کار گرفته شود، در غیر این صورت شاهد نابودی اکوسیستم خواهیم بود.

نوروزی در ادامه تذکر خود عنوان کرد: بحث مهم دیگر ترمیم حقوق است نه متناسب سازی آن. تورم ۶۰ درصد است اما افزایش حقوق ۱۰ درصد؛ فرمانداران، کارمندان شهرداری، وزارت کشور، دولت، نیروهای شرکتی، نظامی، انتظامی، نیروهای سپاه و قوه قضائیه و بسیاری دیگر از خدمتگزاران امروز در قدرت خرید خود مشکل دارند.