شهر خبر

وحیدی در صحن مجلس:

وزارت کار نیازمند یک وزیر توانمند است

وزارت کار نیازمند یک وزیر توانمند است

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیازمند یک وزیر قوی و توانمند است که دولت در معرفی وزیر بعدی باید به این مسئله توجه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وحیدی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۹ مهر) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: عدم رأی اعتماد نمایندگان مجلس به زاهدی وفا برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان داد که مجلس ضمن احترام به دولت، این وزارتخانه را بسیار مهم می‌داند و معتقد است که این وزارتخانه نیازمند یک وزیر قوی و توانمند است و دولت باید در معرفی گزینه بعدی خود این موضوع را مدنظر داشته باشد.

وی بیان کرد: در راستای تقویت انسجام و وحدت ملی لازم است کرسی‌های آزاداندیشی برای آحاد جامعه فراهم شود و اقشار مختلف جامعه بتوانند نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان در حوادث اخیر صف خود را از معاندان، تخریب گران و اغتشاشگران جدا کردند.

وحیدی ادامه داد: بیش از ۱۰ سال است که رشد اقتصادی کشور در حد صفر باقی مانده است و باید کار شبانه روزی انجام شود تا رشد اقتصادی کشور را شاهد باشیم. کنترل قیمت‌ها، ساخت مسکن و توجه به خدمات عمرانی و راه‌ها نیز از جمله مسائلی است که باید از سوی دولت مورد توجه جدی قرار گیرد.

وحیدی بیان کرد: شنیدن صدای مردم بسیار مهم است و مسئولان باید با اقدامات جهادی و شبانه روزی خود به مردم و به ویژه جوانان امید دهند.