شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سرمایه گذاری

یامین پور: از جوانان فاصله گرفته ایم/ رسانه های دشمن برای سرمایه گذاری بر جوانان بسیار هزینه کرده است

یامین پور: از جوانان فاصله گرفته ایم/ رسانه های دشمن برای سرمایه گذاری بر جوانان بسیار هزینه کرده است

معاون امور جوانان وزیر ورزش گفت: بعضی از این جوانان و نوجوانان بطور کامل با واقعیت چیزی که در کشور درحال جریان است، بیگانه هستند و متاسفانه ما ارتباطی با آنها نداریم و رسانه ای هم نداریم که با آنها در ارتباط باشیم.

وحید یامین پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در پاسخ به این سوال که در این آشوب های اخیر اکثرا قشر جوان فریب خوردند برای شنیدن مطالبه آنها چه اقداماتی باید انجام داد. گفت: بعضی از این جوانان و نوجوانان بطور کامل با واقعیت چیزی که در کشور درحال جریان است، بیگانه هستند و متاسفانه ما ارتباطی با آنها نداریم و رسانه ای هم نداریم که با آنها در ارتباط باشیم. 

وی ادامه داد: برخی رسانه های موجود هم آنچنان که باید برای رساندن پیام ما و نشان دادن واقعیت جاری در کشور و نشان دادن واقعیت صحنه بین الملل نقش ایفاء نکردند و این ضعف و نقص ما است. 

معاون امور جوانان وزیر ورزش خاطرنشان کرد: دستگاه آموزش و پرورش کشور و دستگاه آموزش عالی و نهادهایی که باید نقش واسطه گر و نمایندگی را ایفاء کنند دچار یک غفلتی بودند و باید این را اذعان کرد که رسانه های دشمن و کسانی که خیرخواه این کشور نیستند بسیار برای تاثیرگذاری بر روی این قشر و ایجاد دوگانگی سرمایه گذاری کردند که این غفلت و این عقب ماندگی هایی است که باید جبران شود و از کمبودهایی است که باید به آن فکر شود. 

یامین مور در پایان افزود: به نظرم همه این اتفاقهایی که ایجاد شد یک بیداری و تنبه ایجاد می کند که بتوانیم این مسیر را که باید طی کنیم با انرژی بیشتری طی کنیم و به نظرم تمام این ها جبران خواهد شد.

انتهای پیام/