شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#آتش

واکنش جهاداسلامی فلسطین به آتش زدن قرآن توسط شهرک نشینان صهیونیست

واکنش جهاداسلامی فلسطین به آتش زدن قرآن توسط شهرک نشینان صهیونیست

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به آتش زدن قرآن توسط شهرک نشینان صهیونیست، خواستار تشدید مقاومت در همه مناطق فلسطین اشغالی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، «خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به آتش زدن قرآن توسط شهرک نشینان صهیونیست خواستار تشدید مقاومت در همه مناطق فلسطین اشغالی شد.

وی افزود: سوزاندن قرآن کریم توسط شهرک نشینان صهیونیست، تجاوز به و دشمنی با دین اسلام و یک اقدام خطرناک در راستای عداوت با مقدسات است.

این رهبر جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: در واکنش به این هتک حرمت و تجاوز به مقدسات و عقاید مسلمانان، باید مقاومت در همه اشکال آن در مناطق اشغالی فلسطین افزایش یابد.

خضر عدنان ادامه داد: این جنایت، ادیان و رسالت های آسمانی را هدف قرار داده است و ما از علمای فلسطین می خواهیم که به مسئولیت خود در قبال این جنایت عمل کنند.

بر همین اساس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نیز به بی ‌حرمتی شهرک ‌نشینان اشغالگر صهیونیست به قرآن کریم و آتش زدن نسخه‌ هایی از آن در الخلیل واکنش نشان داد. عبداللطیف قانوع سخنگوی حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که آتش زدن قرآن اقدامی جنایتکارانه و تجاوزی بی‌سابقه از سوی شهرک‌نشینان است که باید پاسخ داده شود.

گفتنی است منابع فلسطینی ظهر امروز دوشنبه از بی حرمتی شهرک نشینان صهیونیست به قرآن کریم در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری خبر دادند. نضال الجعبری مدیر سازمان اوقاف الخلیل در این باره اعلام کرد که گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست نسخه‌هایی از قرآن کریم را نزدیک مسجد قیطون در بخش قدیمی شهر الخلیل آتش زدند.