شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رامبد جوان
رامبد جوان و احسان علیخانی؛ سلبریتی‌های عاقل از دید «کیهان»

رامبد جوان و احسان علیخانی؛ سلبریتی‌های عاقل از دید «کیهان»

روزنامه کیهان نوشت: حتما سروصدای عده‌ای سلبریتی در فضای مجازی که به تحریک جوانان و نوجوانان می‌پردازند، نمود بیشتری نسبت به سهم قابل توجهی از سلبریتی‌ها که با عقلانگی و به دور از احساسات زودگذر، به مسائلی که باعث ناآرامی می‌شود، دامن نمی‌زنند.

اعتمادآنلاین|

کیهان با اشاره به یکی از برنامه‌های ماهواره‌، از سلبریتی‌های عاقل رونمایی کرد. رامبد جوان و احسان علیخانی جزو این دسته هستند. 

کیهان نوشت: در یکی از برنامه‌های جدید این شبکه معلوم‌الحال (من‌وتو) مجری می‌گوید: «از همصدایی هنرمندها گفتیم اما این را هم بگوییم که هنوز چهره‌هایی هستند که خیلی هم شناخته شده هستند ولی سکوت کرده‌اند و هیچ واکنشی نشان نداده‌اند، افرادی مثل «رامبد جوان» «احسان علیخانی» «هومن حاجی‌عبداللهی» «علی پروین» «امیر قلعه‌نوعی» «سالار عقیلی» «بهاره رهنما» «بهنوش بختیاری» و خیلی‌های دیگر.»

نویسنده کیهان با بیان این مقدمه نوشت: همیشه این واقعیت وجود دارد که بدی و هیاهو و زشتی نمود بیشتری دارد. حتما و قطعا سر و صدای عده‌ای سلبریتی در فضای مجازی که به تحریک جوانان و نوجوانان می‌پردازند، نمود بیشتری نسبت به سهم قابل توجهی از سلبریتی‌ها و هنرمندان و اهالی فرهنگ و رسانه دارد که با عقلانگی و به دور از احساسات زودگذر، به مسائلی که باعث ناآرامی می‌شود دامن نمی‌زنند زیرا به درستی می‌دانند که این روش به هیچ عنوان شیوه درست و کارای مواجهه با مشکلات و بعضا نارضایتی‌ها نبوده و نخواهد بود.