شهر خبر
گوناگون

سقوط در چاه قدیمی | فوت یک خانم جوان به دلیل سقوط در چاه قدیمی

زمین دختر جوان تهرانی را بلعید | ماجرای وحشت عجیب در نارمک چیست ؟

سخنگوی سازمان آتش نشانی از فوت یک خانم جوان به دلیل سقوط در چاه قدیمی در یک منزل مسکونی خبر داد.

زمین دختر جوان تهرانی را بلعید | ماجرای وحشت عجیب در نارمک چیست ؟

سخنگوی سازمان آتش نشانی از فوت یک خانم جوان به دلیل سقوط در چاه قدیمی در یک منزل مسکونی خبر داد.

    
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۷:۳۲ تخریب یک حلقه  چاه  در یک ساختمان قدیمی در خیابان نارمک میدان ۵۶ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.​

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان مسکونی ۳ طبقه قدیمی بود که در پارکینگ آن یک حلقه چاه قدیمی وجود داشت و یک خانم حدودا ۱۷ الی ۱۸ساله در حال عبور از پارکینگ به یکباره به دلیل تخریب دهانه چاه به داخل آن  سقوط  می‌کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ماموران آتش نشانی با حضور در محل و ایمن‌سازی دهانه چاه فرد نجات‌گر وارد چاه شده و بعد از مدتی تلاش موفق می‌شود در ارتفاع حدود ۱۳ الی ۱۴ متری این خانم جوان را که در آب انتهای چاه  سقوط  کرده بود پیدا کند.

به گفته ملکی بعد از خروج از فرد از چاه به تایید عوامل اورژانس مشخص شد این  خانم جوان  فوت  شده بود.

وی تاکید کرد: در منازل قدیمی معمولا چاه‌ها در وسط پارکینگ یا حیاط منزل وجود دارد و از همین رو لازم است که ایمن‌سازی صورت بگیرد و چاه ایمن شود. معمولا در روی دهانه این چاه‌ها خودرو پارک می‌شود و یا وسایل سنگین قرارداده می‌شود که بسیار خطرناک است.

ملکی تصریح کرد: در صورتی که کف پارکینگ دفرمه شده باشد این احتمال وجود دارد که دهانه چاه در زیر موزاییک شسته شده و ریزش کرده باشد و ضروری است که ایمن‌سازی‌های لازم در اسرع وقت انجام شود.

منبع: رکنا