شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارکنان#افزایش حقوق#مجلس

تصویب کلیات لایحه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری در کمیسیون برنامه

تصویب کلیات لایحه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری در کمیسیون برنامه

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصویب کلیات لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، هفته گذشته لایحه 2 فوریتی متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری به مجلس ارائه شد.

روز گذشته بررسی 2 فوریت لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت در دستور کار نمایندگان در جلسه علنی قرار داشت که وکلای‌ ملت پس از استماع نظرات مخالفان و موافقان با اکثریت آرا با 2 فوریت آن موافقت کردند.

طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، پس از تصویب 2 فوریت لایحه در جلسه علنی، بلافاصله لایحه جهت بررسی و ارزیابی به کمسیون مربوطه ارجاع می‌شود.

در همین راستا، محمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با تسنیم، از بررسی این لایحه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان، اعضا با اکثریت آرا با کلیات این لایحه موافقت کردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه، بیان کرد : در ادامه بررسی جزئیات لایحه متناسب‌سازی افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری در دستور کار اعضای کمیسیون قرار دارد.

به گزارش تسنیم، احتمالا بررسی کلیات و جزئیات لایحه افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری در دستور کار نمایندگان در جلسه علنی روز چهارشنبه این هفته قرار گیرد.

انتهای‌ پیام/