شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پردیس#برترین‌#شرکت#های#دانش#بنیان#پارک#تقدیر#شدند

در بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس؛

برترین‌ شرکت های دانش بنیان پارک پردیس تقدیر شدند

برترین‌ شرکت های دانش بنیان پارک پردیس تقدیر شدند

در بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، برترین‌های این پارک معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس امروز با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس، علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم و پیمان پاک معاون وزیر صمت در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. در این مراسم شرکت‌های دانش بنیان برتر مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند. از ۸ شرکت دانش بنیان فعال در حوزه‌های معدن، تجهیزات پزشکی، الکترونیک و مخابرات، فناوری و اطلاعات، تقدیر به عمل آمد.

شرکت‌های برگزیده و تقدیر شده به شرح زیر است:

انتخاب یک شرکت برتر مرکز رشد و فناوری نخبگان در توسعه اقتصادی؛ این شرکت در سال ۱۴۰۰ موفق به انعقاد قرارداد ۲۲۰ میلیارد ریالی شده است. همچنین این شرکت که در حوزه معدن و صنایع معدنی فعال است، بیش از ۸۸۰ درصد رشد درآمدی و ۶۷۰ درصد رشد سود سالیانه داشته است.

انتخاب یک شرکت به عنوان شرکت رشد یافته برتر مرکز رشد فناوری نخبگان فعال در حوزه تجهیزات پزشکی؛ این شرکت توانسته در سال ۱۴۰۰، ۴۰ میلیارد ریال فروش داشته باشد.

انتخاب یک شرکت برتر در ارائه خدمات تخصصی، فعال در حوزه خدمات تخصصی؛ این شرکت بیش از ۳۱۲ عنوان خدمات تخصصی را به شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس ارائه کرده اند.

انتخاب یک شرکت صادر کننده برتر عضو پارک فناوری پردیس فعال در حوزه تجهیزات پزشکی؛ این شرکت توانسته تجهیزات پزشکی ساخته شده به کشورهای عراق و اندونزی صادر کند.

انتخاب شرکت برتر در توسعه اقتصادی در حوزه الکترونیک و مخابرات؛ این شرکت در سال ۱۴۰۰ رشد سه برابری درآمدی داشته است.

انتخاب یک شرکت برتر در ارتقا و توسعه سازمانی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ این شرکت ظرف دو سال اخیر ۴۰ درصد نیروی انسانی خود را افزایش داده و توانسته بیش از ۲۰ شرکت زیرمجموعه خود را برای ارائه بیش از ۲۰ محصول سازمان دهی کند.

انتخاب یک شرکت برتر در توسعه فناوری فعال در حوزه الکترونیک و تجهیزات پزشکی؛ این شرکت توانسته پتنت بین المللی از اروپا و آمریکا را برای دستگاه غربال گری بیماری‌های کودکان اخذ کند.

همچنین یک شرکت دیگر به عنوان شرکت فناور در حوزه تجهیزات پزشکی انتخاب شد.