شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#وریا غفوری

چرا مدیرعامل استقلال به حمله شدید وریا غفوری پاسخ نداد؟

 چرا مدیرعامل استقلال به حمله شدید وریا غفوری پاسخ نداد؟

صدآنلاین | اظهارات تند کاپیتان سابق تیم استقلال علیه مدیرعامل این باشگاه همچنان یکی از مهمترین حاشیه های دیدار اخیر تیم های استقلال و فولاد خوزستان است.

وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در فصل گذشته که در جشن پایان فصل، کاپ قهرمانی را بالای سر برد در پایان دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان صحبتهای تندی علیه مدیرعامل باشگاه استقلال انجام داد که خیلی ها معتقد بودند این صحبت ها، بغض باقیمانده در گلوی وریا غفوری بوده که پس از چند ماه سرانجام ترکید! اما از سوی دیگر و در باشگاه استقلال اینکه مدیرعامل این باشگاه چرا پاسخی به کاپیتان فصل پیش استقلال نداد همچنان مورد بحث است.

دلیل سکوت عجیب آجورلو مشخص شد؛ چرا مدیرعامل استقلال به حمله شدید وریا غفوری پاسخ نداد؟

همان شب (جمعه پانزدهم مهرماه جاری) تعدادی از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی قصد داشتند پاسخ مدیرعامل باشگاه استقلال به حمله تند وریا غفوری را از زبان مدیرعامل استقلال بشنوند اما مصطفی آجرلو مثل همیشه هرگز حاضر به پاسخگویی نشد و رفت. اما در روزهای بعد از بازی استقلال مقابل فولاد نیز این موضوع در اتاق فکر باشگاه استقلال مطرح می‌شود که برای روشن شدن اذهان عمومی صحبت هایی از سوی مدیرعامل باشگاه نسبت به این اتفاق ارائه شود اما ظاهراً با توجه به جایگاه و محبوبیت وریا غفوری این موضوع در نطفه خفه شده و مدیرعامل باشگاه استقلال و اطرافیانش تصمیم می گیرند از هرگونه مواجهه با وریا غفوری در برهه فعلی پرهیز کنند.

کاپیتان محبوب سابق استقلالی ها در شرایطی از این تیم جدا شد که در پایان فصل گذشته قراردادش با استقلال تمام شد و طبق اعلام مدیران باشگاه به دلیل شرایط سنی این بازیکن، کادرفنی جدید لزومی به تمدید قرارداد این فوتبالیست کردستانی استقلال احساس نکرد.