شهر خبر

پس از عملیات تیراندازی در قدس اشغالی؛

محاصره اردوگاه شعفاط و شهرک عناتا برای دومین روز/ قلندیا مسدود شد

محاصره اردوگاه شعفاط و شهرک عناتا برای دومین روز/ قلندیا مسدود شد

پس از عملیات تیراندازی در قدس اشغالی که به هلاکت یک نظامی زن صهیونیست منجر شد، ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین روز پیاپی محاصره اردوگاه شعفاط و شهرک عناتا را ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، پس از عملیات تیراندازی در قدس اشغالی که به هلاکت یک نظامی زن صهیونیست منجر شد، ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین روز پیاپی محاصره اردوگاه شعفاط و شهرک عناتا را ادامه می دهد.

بنابراین گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی با ایجاد محدودیت شدید برای عبور و مرور فلسطینی ها در این مناطق از قدس اشغالی، ایست بازرسی قلندیا را نیز مسدود کرده و اجازه عبور به فلسطینی ها نمی دهد.

از سوی دیگر، در پی این تدابیر شدید امنیتی که در پی عملیات تیراندازی قدس به اجرا درآمده است مدارس فلسطینی در اردوگاه شعفاط و شهرک عناتا مجبور به تعطیلی شده اند.

منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از مسدود شدن دو ورودی اصلی اردوگاه شعفاط و شهرک عناتا خبر داده و از استقرار گسترده نظامیان صهیونیست در این مناطق خبر دادند.

اهالی فلسطینی در این مناطق ضمن اعتراض به تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی، خواستار برچیده شدن آنها در راستای بازگشت به وضعیت عادی و طبیعی زندگی شده اند.