شهرخبر

تیرباران ۲ زن کرمانی بعد از مراسم عروسی

قتل

پسر جوان در فاریاب کرمان و در اقدامی هولناک با اسلحه کلت کمری دو زن را به قتل رساند.

به گزارش مشرق، شامگاه شنبه یک جوان دو زن را در شهرستان فاریاب در جنوب کرمان به قتل رساند. مسئولان محلی ضمن تایید این حادثه می‌گویند هویت قاتل مشخص و تحت تعقیب قرار دارد، ضمن اینکه انگیزه قتل نیز اختلاف خانوادگی بوده است.

شهرستان فاریاب در ۳۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد و آنطور که اعلام شده شروع اختلاف از شهرستان رودبار جنوب و در جریان یک مراسم عروسی بوده اما قتل در محدوده شهرستان فاریاب رخ داده است.

یکی از مسئولان مطلع محلی در شهرستان فاریاب ضمن بیان اینکه قتل دو خانم در محدوده این شهرستان توسط پسرخاله یکی از این خانم‌ها به علت اختلاف خانوادگی رخ داده تاکید کرد که هویت قاتل مشخص است، او تحت تعقیب قرار دارد و تلاش‌ها برای بازداشت این فرد در جریان است.

او توضیح داد: «این خانم‌ها شامگاه شنبه برای شرکت در مراسم عروسی به رودبار جنوب رفته بودند که پسرخاله یکی از آنان دچار سوء‌ظن در روابط و ارتباط خانم‌ها در حاشیه مراسم عروسی می‌شود. او قصد انتقال دو خانم را با خودرو به سمت فاریاب داشته که در نزدیکی این شهر دچار سانحه واژگونی می‌شوند. این افراد پس از واژگونی با کمک روستاییان منطقه از خودرو بیرون کشیده می‌شوند اما مرد جوان که می‌بیند سانحه برای خودرو پیش آمده و نمی‌تواند خانم‌ها را به مقصد مدنظر خود برساند با استفاده از کلت کمری هر دو خانم را به قتل می‌رساند و از صحنه متواری می‌شود. هویت قاتل مشخص است و تلاش‌ها برای دستگیری او نیز توسط ماموران پلیس جریان دارد.»

منبع: ایرنا