شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#ارتش#ارتش سوریه

ارتش سوریه برای کنترل اوضاع درعا نیروهای بیشتری به این منطقه اعزام کرد

ارتش سوریه برای کنترل اوضاع درعا نیروهای بیشتری به این منطقه اعزام کرد

در پی افزایش عملیات تروریستی در استان درعا واقع در جنوب سوریه، ارتش این کشور نیروهای بیشتری را به این منطقه اعزام کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری آلمان، در پی افزایش درگیری بین بقایای گروه‌های تروریستی در این منطقه و افزایش نا امنی، ارتش سوریه شمار بیشتری از واحدهای ارتش را به شهر درعا اعزام کرده است.

محمد الزعبی یکی از سرکردگان جبهه جنوبی وابسته به ارتش سوریه آزاد، یکی از گروه‌های تروریستی مخالف دولت مرکزی در گفتگو با این خبرگزاری اعتراف کرد، مدتی است که منطقه درعا شاهد ناامنی شده است، شماری از رهبران سابق مخالف در حال تسویه حساب با یکدیگر هستند، در حالی که شماری از تیم‌های تروریستی نیز تلاش می‌کنند تا از فرصت به دست آمده برای از سر گیری فعالیت خود استفاده کنند و همین امر باعث شده است تا شرایط در استان درعا به سوی تشنج بیشتر پیش برود.

طبق اعتراف منابع مخالفان دولت مرکزی، جنگ داخلی بین این گروه‌ها باعث وقوع 48 عملیات تروریستی و 33 مورد ترور افراد طی ماه گذشته میلادی (سپتامبر) شده است و در این میان 2 کودک نیز کشته و 12 فرد غیر نظامی هم به شکل میدانی اعدام شدند.

همین امر باعث شد تا دمشق دستور استقرار نیروهای بیشتری از ارتش را در این منطقه صادر و از چند روز پیش نیروهای ارتش و متحدین ارتش سوریه کار استقرار و بسط امنیت را در این منطقه از خاک کشور تقویت کنند.

انتهای پیام/*