شهر خبر
float(952) باید گوش به فرمان نایب امام زمان(عج) باشیم؛ تنها راهمان همین است

محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

باید گوش به فرمان نایب امام زمان(عج) باشیم؛ تنها راهمان همین است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز تنها راه برون‌رفت از نقشه های دشمن گوش به فرمان نایب امام زمان(عج) بودن است.

اعتمادآنلاین|

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم عهد سربازی که در ستاد ارتش برگزار شد، ضمن تبریک هفته فراجا، هفته وحدت و حلول ماه ربیع‌الاول گفت: این مراسم نقطه عطفی در تاریخ مهدی‌باوران و مهدی‎‌یاوران خواهد بود و برکات فراوانی را برای نظام، ملت و نیروهای مسلح به ویژه ارتش در پی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از اظهارات محمدحسنی را در ادامه می خوانید:

*عهد بستن یعنی با حضرت ولی عصر(عج) پیمان ببندیم که گوش به فرمان آن حضرت باشیم و در مسیر ترسیم و تعیین‌شده ایشان حرکت کنیم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا هرگز از مسیر آن حضرت خارج نشویم. عهد بستن با امام معصوم در هر زمانی جزو واجبات بوده و ترک آن حرام است. این عهد باید مداوم و همیشگی باشد و عهد سربازی برای یک مدت مشخص نیست.

*دلایل فراوانی در آموزه‌های دینی وجود دارد که پیوسته با امام معصوم پیمان داشته باشیم و لحظه‌ای از آن روی برنگردانیم. امام معصوم در هر عصری قطب عالم دایره امکان و هستی بوده و عهد بستن با او واجب است. ما روزی‌خوار حضرت حق هستیم و واسطه روزی ما و خداوند حضرت ولی عصر(عج) است.

*همه عصرها فتنه داشته، دارند و خواهند داشت اما جنس فتنه‌های آخرالزمان متفاوت است و تنها کسانی در امان خواهند بود و فتنه‌گیر نمی‌شوند که دست‌شان در دست حضرت ولی عصر(عج) باشد. در حوادث اخیر عده‌ای فتنه‌گیر شدند؛ اگرچه تعداد آنها قلیل است و ما هم دوست نداریم هموطنان‌مان گرفتار شوند اما آنها چرا گرفتار شدند؟

*آنها گرفتار شدند چون دست‌شان از دست پُرمهر حضرت ولی عصر(عج) خارج شده است. اکثریت چند ده میلیونی مردم ما به خاطر اینکه دلداده حضرت ولی عصر(عج) و اهل بیت(ع) هستند علاوه بر خود و خانواده‌‎شان که در امان هستند، موجب شکست طرح‌های شیطانی خارجی و داخلی می‌شوند و خواهند شد. پس همه ما باید به آن حضرت پناه ببریم.

*اینکه کسی امام زمانی شود مهم است اما مهم‌تر از آن امام زمانی ماندن است؛ بنابراین ما باید گوش به فرمان نایب آن حضرت بوده و لحظه‌ای از اجرای تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) غفلت نکنیم. تنها راه برون‌رفت از فتنه‌ها گوش به فرمان نایب امام زمان حضرت امام خامنه ای بودن است.