شهر خبر

اسحاقی در تذکر شفاهی:

دشمن می‌خواست در باور مردم به نیروی انتظامی خدشه وارد کند

دشمن می‌خواست در باور مردم به نیروی انتظامی خدشه وارد کند

نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: دشمن درصدد بود تا در باور و ایمان مردم نسبت به نیروی انتظامی خدشه وارد کند، اما نیروی انتظامی از لسان مبارک مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۷ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: دشمن درصدد بود تا در باور و ایمان مردم نسبت به نیروی انتظامی خدشه وارد کند، اما دو اتفاق مبارک رخ داد.

وی بیان کرد: در وهله اول، نیروی انتظامی از لسان مبارک مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفت و دومین اتفاق مبارک نیز حضور مردم در میدان بود که نشان دادند نیروی انتظامی عضو عزیز خانواده‌های ایرانی است.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: بنده به عنوان یک نماینده مجلس از مردم عذرخواهی می‌کنم و به آنان می‌گویم ما شرمنده هستیم که پس از گذشت سه ماه، وزارتخانه کلیدی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نه سرپرست دارد و نه وزیر.

اسحاقی تاکید کرد: هیئت رئیسه مجلس باید به دنبال اصلاح آئین نامه برود تا امروز بیش از ۱۰۰ طرح در نوبت بررسی نباشد و شاهد پس گرفتن امضای نمایندگان در استیضاح‌ها و سوال‌ها نباشیم.