شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیروی انتظامی#سراسر کشور

فرمانده کل انتظامی کشور: علاقه مردم به پلیس در روزهای اخیر افزایش یافته است | همکاران من در این روزها در کنار مردم جلوه های زیبایی را آفریدند

شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه مردم در تجمعات مختلف اخیر در سراسر کشور از خادمین نیروی انتظامی حمایت قاطعی کردند، گفت: طبق نظرسنجی‌های انجام شده علاقه مردم به نیروی انتظامی افزایش یافت.

حسین اشتری - تجلیل ازعوامل دستگیری سارقان بانک ملی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حسین اشتری روز شنبه در صبحگاه عمومی یگان های عمومی فراجا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: تلاش این است که در این هفته خدمات بهتری به مردم ارایه کنیم و فعالیت های یک ساله خود را به مردم اعلام کنیم.

وی افزود: در یک سال اخیر فراجا اقدامات خوبی انجام داد و با روحیه جهادی و انقلابی در تمامی ماموریت ها بخوبی حضور پیدا کرد که می توان به اربعین حسینی برجسته ترین خدمت فراجا اشاره کنیم.

سردار اشتری ادامه داد: در حالی که بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم کشور عزم سفر داشتند بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نیروهای فراجا خدمتگزار مردم بودند که البته امسال با بکارگیری آخرین تکنولوژی و امکانات خدمات مناسبی ارایه کردیم.

فرمانده انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بیش از یکصد میلیون خدمت در سال از سوی فراجا به مردم ارائه می شود و روزانه بیش از ۳۰ هزار ماموریت را انجام می دهیم و بیشترین ارتباط را با مردم داریم.

وی با اشاره به شعار امسال هفته فراجا با عنوان پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس نیز گفت: افتخار ما این است که خدمتگزار مردم باشیم و با تمام توان آماده خدمتگزاری هستیم.

سردار اشتری با اشاره به حمایت مردم از نیروی انتظامی نیز گفت: در راهپیمایی روز یکم مهر ماه و تجمع سوم مهر ماه مردم عزیز ابراز ارادت کردند و در این دو تجمع بزرگ با فرمانده کل قوا بیعت کرده و با شهدا عهد و پیمان بستند و از فرزندان خودشان در انتظامی کشور حمایت کردند. به گفته برخی از مراکز نظر سنجی هر مقدار که مردم به انتظامی کشور ارادت داشتند در این ایام افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در دانشگاه پلیس گفت در هفته گذشته میزبان فرمانده کل قوا در دانشگاه تربیت افسری و پلیس امام حسن مجتبی بودیم. بعد از چندسال وقفه به دلیل بیماری کرونا اولین جایی که حضرت آقا به صورت رسمی تشریف آوردند در این دانشگاه بود و از بیانات ایشان درخصوص مسائل اخیر کشور استفاده کردیم و چه آرامشی به کشور دادند و کشور را آرام و دشمن را ناامید کردند. تاکید ایشان بر این بود که نیروهای مسلح باید مورد حمایت مردم باشد و هر جایی که نیروهای مسلح تضعیف شود امنیت مردم تضعیف می شود ایشان فرمودند انتظامی و بسیج و مردم در این ایام مظلوم واقع شدند بیانات ایشان موجب دلگرمی ما شد.

سردار اشتری با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه دهیم، افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه پلیس است که در مقابل مجرمان بایستد و همچنین مقابل افرادی که با اهداف شیطانی سازمان یافته و تهدیداتی ترکیبی بر علیه کشور دارند. ما نمی گذاریم امنیت مردم به مخاطره بیفتد و در این عرصه تا پای جان ایستاده ایم و مردم هم این را می دانند که اگر امروز از شما تقدیر می کنند به دلیل همین ایثارگری ها است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر نیز گفت: تعداد زیادی از همکاران ما در این مدت مجروح و تعدادی نیز به شهادت رسیدند. همکاران من بعد از یک ماموریت چندماهه برای اربعین مستقیما به شهرها آمدند و در کنار مردم بودند و جلوه های زیبایی را آفریدند و ما امیدوارم بتوانیم به خوبی وظایف مان را انجام دهیم.

سردار اشتری با بیان اینکه بالاترین سرمایه ما سرمایه انسانی است، افزود: ما یک سازمان انسان محور در داخل و یک سازمان اجتماعی محور در انجام ماموریت ها هستیم و افتخار می کنیم مدافع حریم امنیت مردم هستیم و با یک وحدت کامل که بین مدیران و آحاد کارکنان ما در مجموعه های مختلف وجود دارد در حال خدمت هستیم و حمایت های خوبی را از جانب مسولان به همراه خواهد داشت.