شهر خبر

جلال زاده: دشمن درجه اول جمهوری اسلامی ایران، نظام سلطه و در راس آن آمریکا است

جلال زاده: دشمن درجه اول جمهوری اسلامی ایران، نظام سلطه و در راس آن آمریکا است

رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: دشمن درجه اول ایران و جمهوری اسلامی، نظام سلطه و در راس آن امریکا است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، دومین جلسه هماهنگی ستاد یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور وحید جلال زاده رئیس این ستاد برگزار شد.

جلال زاده در ابتدای جلسه با اشاره به دشمن اصلی جمهوری اسلامی اظهار داشت: دشمن درجه اول ایران و جمهوری اسلامی، نظام سلطه و در راس آن امریکا است.

وی ادامه داد: حوادث اخیر اثبات این دشمنی است که رهبر معظم انقلاب نیز در مراسم دانشگاه افسری فراجا به درستی به آن اشاره کردند که امریکا پشت این ماجرا است.

رئیس ستاد هماهنگی یوم‌الله ۱۳ آبان تصریح کرد: آمریکا از روزهای اول انقلاب دشمنی خود با ایران و جمهوری اسلامی  را آشکار ساخت و این بر هیچکس پوشیده نیست.

وی افزود: زمانی آمریکا تلاش می‌کرد با کودتا نظام ما را ساقط کند  و گاهی نیز طمعشان این بوده که نظام ما را با اعمال تحریم های شدید تضعیف کنند.

جلال‌زاده با مطرح کردن این سوال که ما به عنوان مسلمان و نظام اسلامی چه باید کنیم، اظهار داشت: ما نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم را می‌پذیریم و در حد توان و وسع خود به مظلومان دنیا کمک کردیم و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با یاد آوری کمک‌های جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: در بحث حمله داعش به کشورهای اسلامی این ما بودیم که در مقابل آن ایستادیم و شهید سلیمانی که پایان داعش را امضا کرد به دست همان آمریکا به شهادت رسید که خود آمریکا نیز آشکار کرد که داعش به دست خودشان پدید آمده است.

در حال تکمیل