شهر خبر
تیمی از مجلس برای بررسی وقایع رخ داده در زاهدان به استان می روند

سرگزی، یک عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان:

تیمی از مجلس برای بررسی وقایع رخ داده در زاهدان به استان می روند

یک عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: نمایندگان درخواست کردند تا یک تیم برای بررسی دقیق ابعاد وقایع رخ داده به استان اعزام شود که رئیس جمهور نیز بر این موضوع صحه گذاشتند.

اعتمادآنلاین|

محمد سرگزی، یک عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به نشست رئیس جمهور با مجمع نمایندگان استان سیستان  بلوچستان، بیان کرد: در نشست مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با رئیس جمهور، پیرامون اتفاق هایی که در زاهدان رخ داد نمایندگان گزارشی را ارائه کردند که چه وقایعی رخ داده است و نمایندگان استان درخواست کردند تا یک تیم برای بررسی دقیق ابعاد این موضوع به استان اعزام شوند.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از گفت و گوی سرگزی را در ادامه می خوانید:

*رئیس جمهور نیز تاکید کردند که قطعا این اتفاق خواهد افتاد. رئیس جمهور در این نشست اشاره داشت که مردم استان سیستان و بلوچستان همواره در راستای حمایت از نظام گام برداشته و در چهارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری همواره در صحنه حضور یافته اند.

*رئیس جمهور در این نشست تاکید داشتند که مردم استان سیستان و بلوچستان با همین امر نیز شناخته می شوند. رئیس جمهور بیان کرد در این واقعه به نوعی افرادی که دخیل در موضوع هم نبودند آسیب دیدند و مظلوم واقع شدند.

*رئیس جمهور تاکید داشت که باید به وضعیت آنها رسیدگی شود و افرادی هم که فوت کردند شهید محسوب می شوند. در ادامه نیز مباحثی پیرامون عقب ماندگی هایی که در سطح استان وجود دارد مطرح شد و رئیس جمهور نیز قول دادند به طور ویژه به آنها رسیدگی کنند.

*اکنون نیز آرامش به سطح استان بازگشته و امنیت در سطح استان برقرار است.