شهرخبر
گوناگون

سرقت | کیف قاپی | کیف قاپی سارق جوان

سرقت و دزدی پسر دانشجو برای ارتباط با دختر پولدار | دردسر دوستی پسر دانشجو با هنگامه در پارتی شبانه

کامران که دانشجو است در اعترافاتش گفت: چندی قبل در یک میهمانی شبانه در خانه دوستش با دختر شیک پوش به نام هنگامه آشنا شدم و در این دوستی متوجه شدم که دختر جوان وضعیت مالی خوبی دارد و من برای اینکه بتوانم به دوستی ام با او ادامه دهم شروع به نقش پردازی کردم

سرقت و دزدی پسر دانشجو برای ارتباط با دختر پولدار | دردسر دوستی پسر دانشجو با هنگامه در پارتی شبانه

چندی قبل ماموران پلیس تهران در جریان کیف قاپی های سریالی از سوی یک سارق جوان قرار گرفتند و تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این دزدی ها وارد عمل شدند. ماموران در تحقیقات ابتدایی به سراغ طعمه های سارق تکرو رفتند و مشخص شد پسر جوان سوار بر موتور اقدام به کیف قاپی از طعمه هایش درخیابان های خلوت کرده و به سرعت ناپدید شده است. کارآگاهان در این مرحله دوربین های مداربسته در محل های سرقت را مورد بازبینی قرار دادند و با توجه به تصویر به دست آمده از سارق تکرو مشخص شد این کیف قاپ تکرو تازه کار است. تیم پلیسی در این مرحله با توجه به سرقت های سریالی این کیف قاپ جوان محل هایی را که سرقت ها رقم می خورد به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند تا اینکه اواخر هفته گذشته پسر جوان سوار بر موتور و در حالیکه ماسک بهداشتی روی صورتش گذاشته بود در شمال تهران مشاهده شدند و پلیس با توجه به رفتارهای مشکوک جوان موتور سوار، او را تحت نظر قرار دادند.

دستگیری سارق جوان در صحنه سرقت

ردیابی های ادامه داشت که ماموران سارق جوان را در که قصد سرقت کیف زن جوانی داشت را قبل از اجرای نقشه اش دستگیر کردند. کامران در همان تحقیقات ابتدایی به سرقت هایش اعتراف کرد و ماموران وقتی مخفیگاه متهم را مورد بازرسی قرار دادند کیف و گوشی های موبایل زیادی را از خانه اش پیدا کردند.

سرقت به خاطر عشق به دختر پولدار

کامران که دانشجو است در اعترافاتش گفت: چندی قبل در یک میهمانی شبانه در خانه دوستش با دختر شیک پوش به نام هنگامه آشنا شدم و در این دوستی متوجه شدم که دختر جوان وضعیت مالی خوبی دارد و من برای اینکه بتوانم به دوستی ام با او ادامه دهم شروع به نقش پردازی کردم. وی افزود: برای دختر جوان داستانسرایی کردم و وضعیت مالی خودم را خوب نشان دادم و هربار که برای دیدنش می رفتم از دوستانم خودرو قرض می گرفتم یا خودروهای لوکس کرایه می کردم اما دانشجو بودم و پول زیادی نداشتم که از همان دوستم که در میهمانی خانه اش با میترا آشنا شده بودم درددل کردم. پسر دانشجو ادامه داد: امیر وقتی فهمید با دخترپولدار دوست شدم و با نقش پردازی به دوستی ام با او ادامه دادم پیشنهاد داد تا با او همکار شوم تا در مدت زمان کوتاهی پول خوبی به جیب بزنم و به راحتی با دختر مورد علاقه ام درارتباط باشم. کامران گفت: امیر یک سارق حرفه ای بود که از این راه پول خوبی به جیب زده بود به همین خاطر وسوسه شدم و با او مدتی به کیف قاپی رفتم و بعد ازاینکه کارم را یاد گرفتم به تنهایی شروع به کیف قاپی کردم تا از سرقت ها پول بیشتری به دست بیاورم. این جوان ادامه داد: یک خودروی پراید قدیمی داشتم که آن را فروختم و قصد داشتم با پولی که از سرقت به دست آوردم یک خودرو بخرم که دستگیر شدم. بنا بر این گزارش، پسر جوان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

منبع: منیبان