شهر خبر

حمیدرضا گرشاسبی:

نکونام در فولاد ماندنی است/ قضاوت را به کارشناسان داوری می‌سپارم

نکونام در فولاد ماندنی است/ قضاوت را به کارشناسان داوری می‌سپارم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: با نکونام به هماهنگی کامل دست پیدا کردیم و برای لیگ قهرمانان هم برنامه داریم. بنابراین او در فولاد ماندنی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گرشاسبی پس از تساوی یک بر یک استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: بازی جاندار و خوبی را از دو تیم شاهد بودیم. هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند. گل اول را هم ما زدیم اما متأسفانه بر اثر یک اشتباه دروازه باز شد و این دیدار به تساوی انجامید.

وی در پاسخ به این پرسش که این روند تساوی‌ها به تیم شما ضربه می‌زند گفت: ما با تیم‌هایی به تساوی رسیده ایم که همه بالای جدول بوده اند البته ما یک بازی کمتر داریم و می‌توانیم با پیروزی در آن دیدار موقعیت خود را در جدول بهتر کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد عملکرد این داور هم که بسیار بحث برانگیز بود افزود: قضاوت را به کارشناسان می‌سپاریم. آنها باید در این مورد پاسخ دهند و من در این مورد حرفی نمی زنم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که یکی از کارشناسان داوری گفته است یکی از خطاها صد درصد پنالتی بوده است گفت: نمی دانم او چطوری تشخیص داده که خطا، پنالتی بوده است. باید بارها صحنه را دید و بعد در مورد آن نظر داد.

گرشاسبی در پایان و در خصوص اینکه آیا فولاد می‌تواند در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد یا خیر افزود: ما تمام استانداردها را کسب کره ایم تا زمانی هم که مسئولیت داشتیم هیچ تیمی از لیگ قهرمانان حذف نشده بود و امیدوارم که باز هم شاهد حضور تیم‌های ایرانی در لیگ برتر باشیم.