شهر خبر
هیچ اتفاقی در دانشگاه تبریز نیفتاده اما دشمنان مردم را به حمایت دعوت می‌کردند

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

هیچ اتفاقی در دانشگاه تبریز نیفتاده اما دشمنان مردم را به حمایت دعوت می‌کردند

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: هیچ اتفاقی در دانشگاه (تبریز) نیفتاده ولی دشمنان در ماهواره و فضای سایبری مردم را به حمایت دعوت می‌کردند.

اعتمادآنلاین|

سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و‌ سیاسی جمعه تبریز با اشاره به حوادث اخیر در تبریز گفت: ضدانقلاب واقعیت را با دروغ عوض می‌کند، هیچ اتفاقی در دانشگاه نیفتاده ولی در ماهواره و فضای سایبری مردم را به حمایت دعوت می‌کردند.

به گزارش فارس، سردار عبدی با تاکید بر اینکه گروهک ضدانقلاب پیاده راه استکبارجهانی هستند و واقعیت را با دروغ عوض می‌کنند، گفت: برای مثال هیچ اتفاقی در دانشگاه نیافتاده، ولی دشمنان در ماهواره و فضای سایبری مردم را به فراخوان و حمایت دعوت می‌کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: ما با امنیت مردم معامله نخواهیم کرد و اگر کسی تخطی از قوانین کند، ما موظف به برخورد هستیم.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان‌شرقی یک استانی است که نه تنها امنیت واقعی دارد بلکه امنیت روانی هم دارد، افزود: احساس امنیت در استان بالاست البته خدماتی که پلیس به جامعه می‌دهد را مردم دیده و قدردان هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان خاطرنشان کرد: در نظرسنجی سطح کشور شاهد این هستیم که نیروی انتظامی در بین دستگاه‌های خدمت‌رسان جزو رده‌های بالا قرار می‌گیرد.