شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#جمعه#امام جمعه
سیاست

امام جمعه | امام جمعه موقت تهران

امام جمعه موقت تهران | قصد داشتند از دانشگاه شریف انتقام بگیرند

امام جمعه موقت تهران گفت: به صراحت می گویم فرمان این آشوب ها و فتنه به دست رییس‌جمهور آمریکا و صهیونیست‌ها و بعضی از کشورهای وابسته مثل عربستان سعودی بوده است.

امام جمعه موقت تهران | قصد داشتند از دانشگاه شریف انتقام بگیرند

امام جمعه موقت تهران

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: همان‌گونه که رهبر نورانی، حکیم، فرزانه، فرمانده جنگ نرم و سخت و نایب امام زمان مطرح فرمودند، در این حوادث اخیر مسایل فرعی و بهانه‌ها و مسایل اصلی وجود دارد. مساله اصلی این است که دنیای سلطه و استکبار و امریکا و صهیونیسم جنگ آشتی ناپذیر با حق و دین خدا دارند. از روزی که در این سرزمین پرچم دین در دست یک انسان تربیت شده در دامن اهل بیت(ع) و نفوذ ناپذیر بالا رفت و با اقتدار آنرا حفظ کرده است، دنیای سلطه، توطئه و خیانت و جنایت از بین بردن آن را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی گفت: در این ۴۳ سال روزی نبوده است که دشمن از دشمنی اش کم بگذارد. ابتدا آشوب های قومی را ایجاد کردند و جریان جنایت کار منافقین بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم ما را مثل شهید مدنی و دستغیب و اشرفی اصفهانی به خاک و خون کشیدند و به متن مردم رحم نکردند. اموال مردم را به یغما بردند، از هیچ خیانتی مضایقه نکردند، همچنین شهادت شهید بهشتی و مسوولان نظام جمهوری اسلامی که در خون خود غلتیدند از جنایت آن‌ها بوده است اما به برکت آن خون‌ها بصیرت و انسجام ایجاد شد و مردم آن‌ها را از صحنه تاریخ کشور محو کردند و از کشور راندند.

وی اظهار کرد: وقتی دیدند در آن جهت به مقصد نرسیدند جنگ را رقم زدند و صدام یک عنصر جاهل و مغرور را جلو اندختند و جنگ جهانی علیه ایران به راه انداختند. اما مردم ما زیر پرچم ولایت خم به ابرو نیاوردند و به تبعیت از امام خود تا آخر ایستادند و نصر خدا را و نزول برکات الهی را یافتند و آتش جنگ بر ما سرد شد. جنگ تحریم از ابتدا شروع شد و بعد سال به سال تشدید شد و فتنه های ۸۸ و ۹۸ و غیره فشار جدیدی بود که تدارک دیدند اما در همه اینها به برکت اخلاص و کار آشنایی و مدیریت الهی امامین انقلاب در برابر این توطئه های پیچیده و رهبری متصل به غیب و برساخته از توسل توانستند این توطئه ها را خنثی کنند و انقلاب صیانت شد.

 

منبع: آفتاب نیوز